Anonym bruker Skrevet 22. april 2013 #1 Skrevet 22. april 2013 Ryddet og vasket her hjemme i helgen og resultatet er en kropp ikke virker. Hovedsakelig ene kneet. Dette er jeg operert i men det ble ikke bedre, heller verre. I dag må jeg nok frem med krykkene. Men er jammen ikke sikker på om jeg klarer å kjøre. Vurderer å bli hjemme i dag, men føler at det er litt feil. Skal jo være borte på onsdag pga sykehusbesøk med ene barnet. Ikle vêr jeg hvor mange egenmeldinger jeg har igjen heller. Har nesten ikke sovet i natt heller. Har ikke lange tiden og tenke på heller. Hva ville dere gjort? Anonym poster: 27a39050f94f5e0dd04f63aff2732a28
Anonym bruker Skrevet 22. april 2013 #2 Skrevet 22. april 2013 Hadde tatt krykker og gått på jobb (jeg har kontorjobb hvis man ikke trenge rå bruke beina spesielt mye) Anonym poster: 16c84202a38bbd497333f09f2e2a8ad1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå