Anonym bruker Skrevet 21. april 2013 #1 Skrevet 21. april 2013 Har hyperemesis, men er litt bedre nå og har hatt gode dager siden jeg var der sist for tre uker siden. De dagene har jeg klart å spise litt og kanskje klart å sette på klær før jeg har måtte legge meg nedpå. De siste dagene nå er jeg blitt verre igjen, men er blitt forstoppet av kvalmestillende jeg får så tror det er det som har gjort det. I natt lå jeg på badegulvet og kastet opp i 3 timer, hadde enorme luftsmerter, så ille at jeg vurderte å ringe legevakt.. Idag har jeg ligget til sengs hele dagen og gråter for jeg har så lyst til at dette skal gå over nå. Orker ikke mer. Er så redd hun ikke skal sykemelde meg imorgen.. Jobber natt på sykehus.. Hva tror dere? Må jeg bare bite det i meg og dra meg på jobb? Anonym poster: 5abd9d0f0255a0fe4fb7334c25cbeb95
Anonym bruker Skrevet 21. april 2013 #2 Skrevet 21. april 2013 Dytt Anonym poster: 5abd9d0f0255a0fe4fb7334c25cbeb95
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 22. april 2013 #4 Skrevet 22. april 2013 Man går ikke på jobb i en slik tilstand, det sier seg selv. Bare si det du har skrevet her, så er du safe.
M og gutta Skrevet 22. april 2013 #5 Skrevet 22. april 2013 Om du jobber natt på sjukehus kan du ha rett på svangerskapspenger. .. da slipper du å "sløse" bort sjukepengerettighetene dine. Sjekk på nav eller arbeidstilsynet sone sider.
Anonym bruker Skrevet 22. april 2013 #6 Skrevet 22. april 2013 Takk for svar. Håper jo hun sykemelder meg.. Vet ikke hvordan jeg skal ta meg av unger og hjem engang så hvordan jeg skulle klart å tatt meg av andre vet ikke jeg akkurat nå... Godt jeg har en mann som hjelper til med alt ellers hadde jeg ikke orket å vært gravid engang.. Hi Anonym poster: 5abd9d0f0255a0fe4fb7334c25cbeb95
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå