Anonym bruker Skrevet 21. april 2013 #1 Skrevet 21. april 2013 Får personen opp at jeg har blokkert han?eller hva står det? Anonym poster: 17fd8384074e5c2c19c39d167e2621fd
Anonym bruker Skrevet 21. april 2013 #2 Skrevet 21. april 2013 Hvis han skal finne ut at du har blokkert ham så må han aktivt søke etter ditt profilnavn, når han da prøver å gå inn på profilen mener jeg han får se at han er blokkert. Hvis det er en du har skrevet med så vil det stå under siste meldingen dere imellom at han ikke lenger kan skrive til deg fordi du har blokkert ham. Det jeg gjorde der var å blokkere folk når de ikke var pålogget, da så de ikke at jeg gikk inn på profilen deres for å blokkere dem. Og etterpå finner de meg ikke om de ikke søker spesifikt etter meg. Da er jeg nemlig ikke synlig i noen av listene deres. Jeg brukte blokkeringsmuligheten flittig. Rett og slett for å slippe å bruke tid på de som jeg likevel visste at jeg var helt ukompatibel med. Og alle som evt var ufine i svar osv blokkerte jeg også. Anonym poster: 8b57bc80c70a9d9762d6ba73492d39c9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå