Anonym bruker Skrevet 21. april 2013 #1 Skrevet 21. april 2013 Lurer på kalle lille i magen Tone... Oppkalling etter min søster som døde da hun var 7 mnd. Men er litt redd for assosiasjoner til en viss damli... Hva tenker dere? Anonym poster: 95c495a77dfb80898b393dd5ac21732e
Anonym bruker Skrevet 21. april 2013 #2 Skrevet 21. april 2013 Drit i Damlien, nydelig navn!! Anonym poster: 9f6e812e88f25f6ba55aca1e167403ee
<3 2G <3 Skrevet 21. april 2013 #3 Skrevet 21. april 2013 Liker navnet Tone, min beste venninne gjennom 20+ år heter det
nusse72 Skrevet 21. april 2013 #4 Skrevet 21. april 2013 En flott grunn til å bruke Tone som er et koselig navn!
Magehus Skrevet 21. april 2013 #5 Skrevet 21. april 2013 Hvor kommer all Damlinegativiteten fra? Oppkallingen høres koselig ut. Ville aldri vurdert det selv, men jeg har en liten Nora...til tross for at jeg ikke syns Nora Brockstedf er verdens vakreste eller mest talentfulle.
BettyBoob Skrevet 21. april 2013 #6 Skrevet 21. april 2013 Jeg heter Tone Synes Damli gjør litt skam på navnet, men det er det bare å drite i! go for it! Vi er ikke så mange som heter det!
Anonym bruker Skrevet 21. april 2013 #7 Skrevet 21. april 2013 Jeg er oppkalt etter tanten min som døde som liten og jeg hater det! Hater at navnet mitt er en påminnelse om hun som døde, ansiktsutrykkene til de gamle som husket henne og jeg vurderte en lang stund å bytte navn. Tok et mellomnavn og bruker mest det til daglig. Tenk dere nøye om før dere oppkaller barnet etter en død baby. Anonym poster: 3de9fc30a5f5e09297e54054a2d6998b
Anonym bruker Skrevet 21. april 2013 #8 Skrevet 21. april 2013 Tror ikke hun kommer til å være så veldig populær så mye lenger Tone er et fint navn, go for it! (Så sant dine foreldre liker tanken). Anonym poster: 25407130c29be3d51868aa021a0ee0a9
Gilette Skrevet 21. april 2013 #9 Skrevet 21. april 2013 Jeg har to barn som har mine foreldres navn som mellomnavn nettopp fordet det kan være sårt å være oppkalt etter døde personer,
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥ Skrevet 21. april 2013 #10 Skrevet 21. april 2013 Tror de færreste forbinder navnet med frk Damli altså. Jeg syns det er en hyggelig tanke å kalle opp etter lillesøster.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2013 #11 Skrevet 21. april 2013 Takk for tilbakemeldinger:) Begge foreldrene mine er også døde, samme med alle besteforeldre. Har bare en tante, men hun bor i et annet land. Har snakket med mine to søstre om det, og de syns det er en god ide. Jeg er den eneste som husker Tone. De to andre er yngre. Så jeg tror ikke noen vil se på henne med sorg i blikket. Det blir nok Tone, ja. HI Anonym poster: 65dd63965e2efa5881b3c6ceb59975f1
Gjest Totoaa Skrevet 21. april 2013 #12 Skrevet 21. april 2013 Hehe, jeg heter Tone, og blir sjelden assosiert med frk damli
Anonym bruker Skrevet 21. april 2013 #13 Skrevet 21. april 2013 Hehe, jeg heter Tone, og blir sjelden assosiert med frk damli Hehe det er ikke så rart at det er en sjeldenhet. Tone ganske ,ye vakrere enn gjennomsnittet Anonym poster: 4c8699c3769db362849f8013e505374e
Anonym bruker Skrevet 22. april 2013 #14 Skrevet 22. april 2013 Blir litt rart å kalle henne Tone etter søsteren din. Hva med å ha Tone som mellomnavn? Anonym poster: 70d4e9b97ee5a979fff4cf4e7dbbf6c0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå