Gjest Vicky Pollard Skrevet 21. april 2013 #1 Skrevet 21. april 2013 Er det ulovlig å spørre hvor man kan selge mens- trusene sine? Om jeg oppretter en tråd om hvor jeg kan selge brukte sko, blir den også slettet da? Eller den brukte sofan min med ekstra mye prim på?
☆☆☆ Skrevet 21. april 2013 #2 Skrevet 21. april 2013 Sannsynligvis pga spyfaktoren. Ikkje at eg ville finne på å rapportere, den var enkel å unngå etter å ha sett innhaldet ein gong..
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 21. april 2013 #3 Skrevet 21. april 2013 mulig det ble tolket som markedsføring?
Anonym bruker Skrevet 21. april 2013 #4 Skrevet 21. april 2013 Urrrk!!! Anonym poster: f3a9bea420d66b79e2ca30f44535e6a8
LillaGorilla♥♥ Skrevet 21. april 2013 #5 Skrevet 21. april 2013 Du får se om du finner noe om brukte truser i de nye forumreglene.
Gjest Vicky Pollard Skrevet 21. april 2013 #6 Skrevet 21. april 2013 Sannsynligvis pga spyfaktoren. Ikkje at eg ville finne på å rapportere, den var enkel å unngå etter å ha sett innhaldet ein gong.. Ganske høy spyfaktor på andre tråder her inne også, husker bla. en tråd om fisting som kom høyt opp på spylista mi
☆☆☆ Skrevet 21. april 2013 #7 Skrevet 21. april 2013 Sannsynligvis pga spyfaktoren. Ikkje at eg ville finne på å rapportere, den var enkel å unngå etter å ha sett innhaldet ein gong.. Ganske høy spyfaktor på andre tråder her inne også, husker bla. en tråd om fisting som kom høyt opp på spylista mi Den gjekk eg heldigvis glipp av, vart aldri nysgjerrig nok til å klikke på den
Gjest Vicky Pollard Skrevet 21. april 2013 #8 Skrevet 21. april 2013 Sannsynligvis pga spyfaktoren. Ikkje at eg ville finne på å rapportere, den var enkel å unngå etter å ha sett innhaldet ein gong.. Ganske høy spyfaktor på andre tråder her inne også, husker bla. en tråd om fisting som kom høyt opp på spylista mi Den gjekk eg heldigvis glipp av, vart aldri nysgjerrig nok til å klikke på den Skal være glad du greier styre nysgjerrigheten din, for DEN var næsty! Mye rart som foregår rundt om kring
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå