Gå til innhold

Hvorfor ble brukt truse- tråden fjernet?

Anbefalte innlegg

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Er det ulovlig å spørre hvor man kan selge mens- trusene sine? Om jeg oppretter en tråd om hvor jeg kan selge brukte sko, blir den også slettet da? Eller den brukte sofan min med ekstra mye prim på? :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sannsynligvis pga spyfaktoren.

Ikkje at eg ville finne på å rapportere, den var enkel å unngå etter å ha sett innhaldet ein gong..

Skrevet

mulig det ble tolket som markedsføring? ;)

Skrevet

Urrrk!!!

Anonym poster: f3a9bea420d66b79e2ca30f44535e6a8

Skrevet

Du får se om du finner noe om brukte truser i de nye forumreglene. ;)

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Ikkje at eg ville finne på å rapportere, den var enkel å unngå etter å ha sett innhaldet ein gong..

Ganske høy spyfaktor på andre tråder her inne også, husker bla. en tråd om fisting som kom høyt opp på spylista mi :P

Skrevet

Ganske høy spyfaktor på andre tråder her inne også, husker bla. en tråd om fisting som kom høyt opp på spylista mi :P

Den gjekk eg heldigvis glipp av, vart aldri nysgjerrig nok til å klikke på den ;)
Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Den gjekk eg heldigvis glipp av, vart aldri nysgjerrig nok til å klikke på den ;)

Skal være glad du greier styre nysgjerrigheten din, for DEN var næsty! Mye rart som foregår rundt om kring :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...