Gå til innhold

Tips for å få orgasme under sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og samboeren min har et fint sexliv. Vi har sex ofte, og vi snakker lett og åpent om hva vi liker å gjøre, hvordan vi liker å ha sex, osv...

Vi har hatt sex i ca to år nå. Jeg har ikke fått orgasme under sex enda. Han gir meg orgasme uten at han er inni meg, men jeg har altså ikke fått det mens han har vært inni meg. Og det er noe jeg savner litt...! Vi har snakka om det sammen. Han syns det er dumt at han ikke kan gi meg orgasme mens han er inni meg og han sier selv at han skulle ønske han kunne holde lengre før han kommer (jeg trenger ofte litt tid før jeg får orgasme). Samtidig er vi jo enige om at hverken han eller jeg skal stresse med det, men likevel tenker jeg litt på det, og ønsker meg det.

Er det noen her som har hatt det slik, og som har funnet noe som har gjort det lettere å få orgasme mens han er inni?

Anonym poster: d47b245bc3129cd54458b32efd5303e8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stress ned på jaget etter en orgasme. Er ønsket om en orgasme samtidig som din mann er inni deg, og du trenger lenger tid enn din mann klarer å holde ut kan det være lurt at du blir stimulert før han er inni deg slik at du er like før når han kommer inn i deg. På den måte kan du kanskje få orgasme mens han er i deg.

Selv får jeg ikke orgasme med vanlig sex. Jeg har vanskelig for å få orgasme i det hele tatt, men da jeg innså at jeg bare skal gi det helt opp har ting blitt lettere. Jeg kan stimulere meg før, under eller etter slik at jeg får en orgasme. Min mann har også sluttet å prøve å gi meg, for han syns det var veldig trist at han ikke klarer å gi meg det. Og han har funnet ut at han kan ta del i det selv om det er jeg som gir meg det. Om han er inni meg og jeg stimuler meg til en orgasme, nyter han å føle orgasmen rir i meg noe som igjen gjør at han får orgasme. Så en vinn vinn situasjon, ikke noe vi gjør ofte for skal jeg klare å få orgasme må jeg være veldig tent og lenge siden sist.

Jeg nyter sex, og orgasme må ikke til for at jeg skal nyte det. Finnes mange ting jeg synes er mye bedre enn det.

Anonym poster: 012b12ab229d0a29b6b5ed58fa97a944

Skrevet

Jeg bruker vibrator på klitoris. Ellers får jeg ikke orgasme. Eller, jeg får det vel til uten, men er veldig mye lettere med vibrator :)

Anonym poster: 737efdabe4493a9d7c9094fc4c34e93b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...