Sjokoladebanan Skrevet 21. april 2013 #1 Skrevet 21. april 2013 Dere som har prøvd flere ulike tester. Hvilke syntes dere viste tidligst positive? Kan dissebilligstrimlene måle seg med f.eks dyrere typer?
Anonym bruker Skrevet 21. april 2013 #2 Skrevet 21. april 2013 Jeg har bare gode erfaringer med billigstrimlene. De to gangene jeg ble gravid, så viste dem positiv allerede 2 dager før IKM. Anonym poster: 1dcb35a9e37b42e27a383baa31e933d6
beibilykke Skrevet 21. april 2013 #3 Skrevet 21. april 2013 Dritt... hehe. Men jeg er kanskje ikke den beste å spørre. Sitter midt i testing og fikk negativ i dag. Fortsatt 5 dager til ikm så jeg er kanskje litt hard mot disse stakkar billigtestene ;p.
Gjest Sekretøsa Skrevet 21. april 2013 #4 Skrevet 21. april 2013 Jeg testet positivt 10 dpo med billigtester...
Anonym bruker Skrevet 21. april 2013 #5 Skrevet 21. april 2013 Har bare positivt å si om billigstrimlene. Begge gangene jeg har vært gravid har de fanget det opp før jeg skulle ha mensen... klokkeklart.. de er supre hvis du skal teste endel, og så går det jo an å ha noen diditale (og dyre ( liggende hvis du får pos billigtest og ikke tør å stole på den Anonym poster: 2a184410978fcac6061197cc368ee9b7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå