Gå til innhold

Vil ha kebab.

Anbefalte innlegg

Gjest Nerdens'mus
Skrevet

Men ingen kebab sjapper driver med hjemlevering. Vet ikke om jeg orker å faktisk bevegge meg utnfor døren har vært i en 4 timers utbursdag i dag og er kald som fy.

Syns liksom ikke pizza frister.

Det trondheim trenger er en student som begynner med å hente mat fra alle takeaway sjapper på bestilling er sikker på at de hadde fått like mange kunder som d som kommer hjem og vasker dagen derpå hvis du holder fest.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg og er fysen, her er det riktignok ei kebabsjappe kun 5 minutter unna. Kanskje jeg skal si til mannen at jeg skal ta meg en kveldstur, det er jo tross alt en fin vårkveld :P

Gjest Nerdens'mus
Skrevet

Kebabsjappa på hjørnet var vel i grunnen det jeg likte best med oslo de 9 måndene jeg holdt ut med byen.

Det var ei sånn sjappe der du car usikker på om du spiste rotte ller ku og var sikker på a mattilsynet kom til å stenge den i mårra.

Ble aldri syk og mener stadig at sånne plasser har den beste baben.

Selv om paletten i tromsø faktisk klarte og servere god kebab i rene omgivelser

Skrevet

Finnes det sånne som kommer og vasker hjemme etter en fest? I Trondheim? Jøje meg. Kommer de selv om man ikke har hatt fest også, bare en generell sølete lørdagskveld med en toåring og hjemmelaget pizza?

Gjest Nerdens'mus
Skrevet

Ikke godt å si det sto om dem i underdusken.

Vet ikke hvordan man faktisk får takk i dem. Men akkurat nå syns jeg det ville vært mer nytte i et kebabud en vaskeambulanse med grandis.

Skrevet

Rart ikke noen av kebabsjappene har tenkt på hjemkjøring enda. Kanskje vinninga går opp i spinninga, alternativt at hjemkjøringstillegget blir svinedyrt.

Gjest Nerdens'mus
Skrevet

Nå har vi akkurat fått naboen til å kjøre og hente mat, men takk siklis skal ikke se borti fra at vi benytter den en annen gang vi trenger kebab.

Skrevet

Jeg bor fanden så langt fra allfarsvei, men Jesus skal vite at jeg innen et minutts gange har to pizzasteder, hvorav det ene også selger all annen type fast food som kebab, fettrennende hamburgere og pommes frites. Går jeg i tre minutter til har jeg en bensinstasjon, med alt av bakvek ("Løp og kjøp, tre boller til 20 kroner!!") pølser, potetgullposer, sjokolader og alt annet av Satans verk.

Men matbutikk? Håh nei!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...