Anonym bruker Skrevet 21. april 2013 #1 Skrevet 21. april 2013 Eksen kommer hjem med barna, deriblant sønn på 15 år. Jenta på 10 skal hente noe på rommet mitt og kommer ut igjen i gangen der vi alle står med en liten vibro som jeg hadde fått i presang av samme eks noen år tidligere. Mamma, hva er dette for noe? Å...det er en ting....som....eh..tar tak i den og dermed slår den seg på og durer. Det hele varer sikkert toppen 15 sekunder og ender med at sønnen forsvinner inn på rommet (hva forsto han) og datteren fortsetter å spørre hva det var. Jeg sier det var noe til å massere skuldrene og sier den er ødelagt og jeg skal kaste den. Eksen står og fniser og slenger litt med leppa og jeg skjønte at nå burde jeg føle meg flau. Dette VAR jo skikkelig kleint. Men så ble jeg aldri flau, sånn skikkelig. Akkurat i øyeblikket ble jeg litt satt ut i to sekunder...og så tenkte jeg, shit happens. Jeg har et sexliv og det er greit. Og masturbering og sex og sexleker er ikke noe å være flau over. Men jeg skal bli flinkere til å rydde sakene mine heretter. Sånt lærer man av!! Anonym poster: f0a7c7c5e5127c4d6895fbf30c07b258
Anonym bruker Skrevet 21. april 2013 #3 Skrevet 21. april 2013 Du har jo ikke et sexliv?? Kaller du virkelig å fingre deg selv for et sexliv? Anonym poster: c0c97a68a45b48ef97e044ea07e7a21b
humlesurr Skrevet 21. april 2013 #4 Skrevet 21. april 2013 Du har jo ikke et sexliv?? Kaller du virkelig å fingre deg selv for et sexliv? Anonym poster: c0c97a68a45b48ef97e044ea07e7a21b Gjør det vondt å ha et kosteskaft tredd opp bak? Ta eg en runde selv, så kanskje du slutter å være så grinete!
humlesurr Skrevet 21. april 2013 #5 Skrevet 21. april 2013 Eksen kommer hjem med barna, deriblant sønn på 15 år. Jenta på 10 skal hente noe på rommet mitt og kommer ut igjen i gangen der vi alle står med en liten vibro som jeg hadde fått i presang av samme eks noen år tidligere. Mamma, hva er dette for noe? Å...det er en ting....som....eh..tar tak i den og dermed slår den seg på og durer. Det hele varer sikkert toppen 15 sekunder og ender med at sønnen forsvinner inn på rommet (hva forsto han) og datteren fortsetter å spørre hva det var. Jeg sier det var noe til å massere skuldrene og sier den er ødelagt og jeg skal kaste den. Eksen står og fniser og slenger litt med leppa og jeg skjønte at nå burde jeg føle meg flau. Dette VAR jo skikkelig kleint. Men så ble jeg aldri flau, sånn skikkelig. Akkurat i øyeblikket ble jeg litt satt ut i to sekunder...og så tenkte jeg, shit happens. Jeg har et sexliv og det er greit. Og masturbering og sex og sexleker er ikke noe å være flau over. Men jeg skal bli flinkere til å rydde sakene mine heretter. Sånt lærer man av!! Anonym poster: f0a7c7c5e5127c4d6895fbf30c07b258 Takk for kveldens latter, HI! Men jeg får litt medfølelse for 15åringen... Uff og uff, ikke enkel den der.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2013 #7 Skrevet 21. april 2013 Du har jo ikke et sexliv?? Kaller du virkelig å fingre deg selv for et sexliv? Anonym poster: c0c97a68a45b48ef97e044ea07e7a21b HI Ja, jeg anser det som et sexliv og tilfredsstille meg selv. Heldigvis har jeg et par kompiser som er single og som også ønsker å tilfredsstille både meg og seg selv innimellom. Ellers klarer jeg meg utmerket selv og det fungerer bra. Anonym poster: f0a7c7c5e5127c4d6895fbf30c07b258
PintSizedDictator Skrevet 21. april 2013 #8 Skrevet 21. april 2013 Du har jo ikke et sexliv?? Kaller du virkelig å fingre deg selv for et sexliv? Anonym poster: c0c97a68a45b48ef97e044ea07e7a21b Sexleker er ikke synonymt med enslige. Hadde du fulgt litt med så hadde du kanskje visst at parkan bruke slikt sammen.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2013 #9 Skrevet 21. april 2013 Eksen kommer hjem med barna, deriblant sønn på 15 år. Jenta på 10 skal hente noe på rommet mitt og kommer ut igjen i gangen der vi alle står med en liten vibro som jeg hadde fått i presang av samme eks noen år tidligere. Mamma, hva er dette for noe? Å...det er en ting....som....eh..tar tak i den og dermed slår den seg på og durer. Det hele varer sikkert toppen 15 sekunder og ender med at sønnen forsvinner inn på rommet (hva forsto han) og datteren fortsetter å spørre hva det var. Jeg sier det var noe til å massere skuldrene og sier den er ødelagt og jeg skal kaste den. Eksen står og fniser og slenger litt med leppa og jeg skjønte at nå burde jeg føle meg flau. Dette VAR jo skikkelig kleint. Men så ble jeg aldri flau, sånn skikkelig. Akkurat i øyeblikket ble jeg litt satt ut i to sekunder...og så tenkte jeg, shit happens. Jeg har et sexliv og det er greit. Og masturbering og sex og sexleker er ikke noe å være flau over. Men jeg skal bli flinkere til å rydde sakene mine heretter. Sånt lærer man av!! Anonym poster: f0a7c7c5e5127c4d6895fbf30c07b258 Takk for kveldens latter, HI! Men jeg får litt medfølelse for 15åringen... Uff og uff, ikke enkel den der. Hi Hehe...jeg vet faktisk ikke hva han tenkte eller trodde. Vet ikke om han riktig skjønte akkurat hva det var, var ikke noen diger dildo dette her. Kan egentlig se ut som et slags massasjeapparat Men han får tenke hva han vil. Jeg diskuterer ikke akkurat sexlivet mitt med han, men av en eller annen grunn så klarer jeg ikke tenke annet enn at han må jo skjønne at folk i alle aldre tilfredsstiller seg selv på alle mulige måter. Regner jo med at han gjør det selv. Sånn er jo bare livet. Det som kanskje plager meg mest er hva eksen nå tror og hva han forteller til kompisene sine. Det er det kleineste. Har ikke noe behov for at han skal vite om mitt sexliv, men har absolutt ikke lyst til at han skal tro at jeg aldri får meg noe og må gjøre hele jobben selv. Anonym poster: f0a7c7c5e5127c4d6895fbf30c07b258
Anonym bruker Skrevet 21. april 2013 #10 Skrevet 21. april 2013 HI Datteren min måtte selvfølgelig nevne funnet sitt under middagen igjen *gremmes*. Jeg kommer til å bli skikkelig flink på å rydde etter meg heretter!!! Anonym poster: f0a7c7c5e5127c4d6895fbf30c07b258
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå