TLK Skrevet 21. april 2013 #1 Skrevet 21. april 2013 heisann.. har fått med meg at man skal sende inn papirer til nav etter uke 26.. og at vi må sende inn dokumentasjon p lønn og dokumentasjon på graviditet.. meen.... er det noen vits i å sende før sånn uke 32 da? hvis man likvell må sende inn dokumentasjon på lønn som ikke er for gammel,,, altså hvis jeg sender inne kopi av lønnslippen fra april så må jeg vel ettersende kopi av lønnslippen fra mai i tillegg? eller er det for sendt å sende inn alt av papirer i uke 32..?
Charlijenta Skrevet 21. april 2013 #2 Skrevet 21. april 2013 Heihei. Jeg har nettopp gjort dette selv. Sendte pappirene inn i uke 30 å fikk svar 2 uker etter på, å da var alt i orden. Arbeidsgiveren eller hun som styrer med lønn har eget skjema de skriver det med lønn på, så da regner hun ut igjennomsnitts lønn på det skjemaet. Å det tar du en kopi av å sender med søknaden din til NAV.
Guttemamma75 Skrevet 21. april 2013 #3 Skrevet 21. april 2013 Du trenger ikke sende inn lønnsslipper men din arbeidsgiver må sende inn inntektsopplysninger (eller du får dem og sender dem med din søknad pluss terminbekreftelse).... Det er alt nav trenger, regne med ca 6 ukers behandlingstid...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå