Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

heisann.. har fått med meg at man skal sende inn papirer til nav etter uke 26.. og at vi må sende inn dokumentasjon p lønn og dokumentasjon på graviditet.. meen.... er det noen vits i å sende før sånn uke 32 da? hvis man likvell må sende inn dokumentasjon på lønn som ikke er for gammel,,, altså hvis jeg sender inne kopi av lønnslippen fra april så må jeg vel ettersende kopi av lønnslippen fra mai i tillegg? eller er det for sendt å sende inn alt av papirer i uke 32..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heihei. Jeg har nettopp gjort dette selv. Sendte pappirene inn i uke 30 å fikk svar 2 uker etter på, å da var alt i orden. Arbeidsgiveren eller hun som styrer med lønn har eget skjema de skriver det med lønn på, så da regner hun ut igjennomsnitts lønn på det skjemaet. Å det tar du en kopi av å sender med søknaden din til NAV.

Skrevet

Du trenger ikke sende inn lønnsslipper men din arbeidsgiver må sende inn inntektsopplysninger (eller du får dem og sender dem med din søknad pluss terminbekreftelse).... Det er alt nav trenger, regne med ca 6 ukers behandlingstid...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...