Gå til innhold

Hvordan står det til med sexlivet jenter? *Sjokkert*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var gjest på dildoparty i går. Det var veldig spennede og lærerikt, og alle hadde det veldig gøy. Alle kjøpte seg noe, og det er her jeg blir overrasket!

Vi var 10 jenter. 5 stykker kjøpte denne: http://fleshlight.no/no/original/28-pink-lady-original.html

Det var helt tydelig at de kjøpte den i håp om å slippe en halvkram pikk i ryggen hver kveld. Er det virkelig slik at sex er et ork for de aller fleste?? Tenker at det står veldig dårlig til rundt om kring nå....

Anonym poster: d0c5c1e584f01d1a406044e6022a45bf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kvaliteten på trollinga di har gått ned i løpet av dagen

Anonym poster: 802112dc73a6b590c7df6e11abb0441e

Skrevet

Var vel for å ikke bare tenke på seg selv

Skrevet

Er det ikke mulig å skrive noe som helst her inne lenger uten å få troll slengt i fleisen??

Anonym poster: d0c5c1e584f01d1a406044e6022a45bf

Skrevet

Vet mannen er nysgjerrig på den, kunne kjøpt den for moro skyld jeg. Trenger jo ikke erstatte noe

Anonym poster: 413e4a912e365b4a15dac0e72aeea0fa

Skrevet

Mener du at kvinnfolk skal få kose seg med alslagens plastiksnabber med og uten risting, mens mennene ikke skal få noen ting?

Synes det var bra at disse damene kan unne mannfolket et leketøy.

Damer har gjerne skuffene fulle av vibrerende dingser, mens for mannen er det tabu etcetc. Har til og med hatt en venninne som ble dritfornærmet fordi hun fant en sånn gummimus i mannens klesskap (selv har hun sikkert halve kondomeriet i nattbordskuffen).

Skrevet

Hadde sikkert kunnet funnet på å kjøpe den til gubben uten at det ærstater noe, jeg har vibratorer så hvorfor kan ikke han få?

Skrevet

Mener du at kvinnfolk skal få kose seg med alslagens plastiksnabber med og uten risting, mens mennene ikke skal få noen ting?

Synes det var bra at disse damene kan unne mannfolket et leketøy.

Damer har gjerne skuffene fulle av vibrerende dingser, mens for mannen er det tabu etcetc. Har til og med hatt en venninne som ble dritfornærmet fordi hun fant en sånn gummimus i mannens klesskap (selv har hun sikkert halve kondomeriet i nattbordskuffen).

Ååå jeg døøør... Plastikksnabb.. For er herlig ord :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...