Anonym bruker Skrevet 21. april 2013 #1 Skrevet 21. april 2013 Mannen må flytte til sommeren, og blir borte i rundt et år. Jeg vurderer å pakke treåringen i sekken og bli med. Kan jeg be om en slags "permisjon" fra bhg gutten går i nå, eller må jeg si opp plassen? Kan han eventuelt få plass i en bhg i den andre kommunen mens han har permisjon fra den bhg han går i nå? Noen som vet? Anonym poster: 3896792a3993204cb50d2286e3ab9f01
Gjest Sekretøsa Skrevet 21. april 2013 #2 Skrevet 21. april 2013 Noen kommuner lar deg leie ut plassen, hør om det går?
Anonym bruker Skrevet 21. april 2013 #3 Skrevet 21. april 2013 Man kan søke om permisjon, men i områder hvor det er press på barnehageplassene er det ganske sjeldent å få det innvilget. Anonym poster: 5bf1be7d74a4780c5e9b5ca7bc2d18e8
Anonym bruker Skrevet 21. april 2013 #4 Skrevet 21. april 2013 Det er forresten en privat bhg, det glemte jeg visst å nevne Jeg vet at en gutt i bhg gjorde det for et par år siden, så det bør vel la seg gjøre. Er usikker på om han leide ut plassen da... HI Anonym poster: 1a50ffb820be468addf785f9789ab4b7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå