Gå til innhold

Be om "permisjon" fra bhg et års tid?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen må flytte til sommeren, og blir borte i rundt et år. Jeg vurderer å pakke treåringen i sekken og bli med. Kan jeg be om en slags "permisjon" fra bhg gutten går i nå, eller må jeg si opp plassen? Kan han eventuelt få plass i en bhg i den andre kommunen mens han har permisjon fra den bhg han går i nå? Noen som vet?

 

Anonym poster: 3896792a3993204cb50d2286e3ab9f01

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Noen kommuner lar deg leie ut plassen, hør om det går?

Skrevet

Man kan søke om permisjon, men i områder hvor det er press på barnehageplassene er det ganske sjeldent å få det innvilget.

 

Anonym poster: 5bf1be7d74a4780c5e9b5ca7bc2d18e8

Skrevet

Det er forresten en privat bhg, det glemte jeg visst å nevne ;)

 

Jeg vet at en gutt i bhg gjorde det for et par år siden, så det bør vel la seg gjøre. Er usikker på om han leide ut plassen da...

 

HI

 

Anonym poster: 1a50ffb820be468addf785f9789ab4b7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...