Gå til innhold

Jeg gråter av smerte og mannen blir sur og oppgitt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kraftig bekkenløsning og skal helst bare være i ro, men det ser ut som er bombet horehus her, og mannen gjør ingenting. Det går ikke an å s folk her engang, for det er så gale, så jeg blir jo nødt til å ta i et tak. Jeg har så store smerter at jeg gråter, og det ender med at mannen blir sur på meg og ber meg skjerpe meg. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, ryggen tar knekken på meg og jeg kan ikke sette meg ned å slappe av. Og i mitt tempo kommer det til å ta flere uker å bli ferdig her.

Anonym poster: c313ab5bb22813e4b1e0296ea2b0aefe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor de mannfolka ikke kan ta i et tak i huset?

Hadde hyrt inn en hushjelp hadde jeg vært deg, og bedt mannen tatt regningen.

Anonym poster: 22a094206186265c14899ed152359ea7

Skrevet

Har like udugelig mann som deg. Ang hushjelp så er det jo bare visse ting de gjør, ellers hadde jeg vurdert det. Evt går jeg fra mannen og slipper å rydde etter han mer.

Anonym poster: 71089533baa30757ce7793b84794c0a3

Skrevet

Innviter svigerforeldrene dine på besøk uten å informere mannen.

I det de kommer , gir du de en konvolutt med en lapp nedi, som du ber de åpne når du er gått.

Skriv at de må lære sønnen sin litt om husarbeid. Skriv at du er alvorlig plaget med bekkenet og har store smerter og derfor ikke kan bidra med husarbeid så lenge dette pågår og at det er derfor huset har forfallt så veldig innvendig.

Så mens du er bortreist, så kan de - i ditt /deres hus, vise han hvordan husarbeid utføres i praksis..

Anonym poster: 9e6574c5058960ab0ae6fd5fa4fb6845

Skrevet

Du skal selvfølgelig reise bort til dine foreldre/familie mens praksisen pågår:)

Jeg gjorde dette med eksen min:-) Huset var gullrent da jeg kom hjem:)

Anonym poster: 9e6574c5058960ab0ae6fd5fa4fb6845

Skrevet

Du får gi han valget. Enten hjelper han deg ellers må dere ha vaskehjelp. Og senk kravene litt til hvordan det ser ut hjemme, det har jeg måtte gjort. Er en person som gjør ting fortløpende i huset når kroppen fungerer, men det går ikke nå. Trenger ikke være shina hele tiden.

Anonym poster: 84f8e0d1d106ca30daad463e7bc1c3c0

Skrevet

Inviter venner/foreldre eller andre han setter høyt på besøk og forklar foran han hvorfor det ser så jævlig ut hos dere. Har han skamvett så skjønner han nok hva han bør gjøre.

Skrevet

Du får gi han valget. Enten hjelper han deg ellers må dere ha vaskehjelp. Og senk kravene litt til hvordan det ser ut hjemme, det har jeg måtte gjort. Er en person som gjør ting fortløpende i huset når kroppen fungerer, men det går ikke nå. Trenger ikke være shina hele tiden.

Har ikke høyere krav enn at folk skal kunne komme på besøk uten å finne middagstallerkner med mugg på fra 14 dager i forveien :P

Skrevet

Kan ikke fatte å begripe at noen velger å bo sammen med slike menn og får barn med dem jeg...

Så lenge det finnes kvinnfolk som er villig til å ta de i hus og stelle for dem kommer de aldri til å forandre seg, hiver du han ut finner han seg ei anna som gjør det isteden.

Anonym poster: aa97f3a0aa56e46c96eab3953b34405f

Skrevet

Har ikke høyere krav enn at folk skal kunne komme på besøk uten å finne middagstallerkner med mugg på fra 14 dager i forveien :P

Uff, skjønner at du er frustrert!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...