Gå til innhold

jeg elsker en jeg ikke kan leve med


Anbefalte innlegg

Skrevet

Å det gjør så vondt akkuratt nå. han ser ikke selv og glemmer fort sine episoder. han er ikke mennesklig bra å leve med. men tiden uten sine perioder er han den ene rette. virkelig..

 

men han innser så sakte at dette er ren skjær helt jævelig for meg. han har smått begynt å se nå. men jeg har kastet han ut. og likevel har episoder kommet. han er frustrert og reagerer sykt ikke bra da.

 

å jeg er selv så psiksik var nå at jeg takler det ikke. ikke for enehver pris. jeg tenker dmått han vil bli bedre. og har begynt. jeg føler meg utoldmodig. nettop fordi det er barn i hus. jeg tenker å flytte fra han til en annen kommune å aldri kunne tillate meg å ta han inn i livet mitt igjen.

 

 

Anonym poster: c7d502193c5d073239707302100379ae

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men innert inne vil jeg egentlig venre på han... hvorfor... Jeg klarer ikke godta noe mer. ikke en tom trussel en gang. jeg klarer ikke helt omgås med andre jeg klarer ikke slappe av. jeg er så stressa. sliten og utkjørt... Og alt jeg vil nå er å få helt helt fred...

 

Anonym poster: dc4fdc764cb075b3e3fe64638b2cc2cb

Skrevet

Slettet på grunn av spam

Skrevet

Slettet av forumansvarlig.

 

Anonym poster: b7780521df8bc5001d923f9be5a4015b

 

jeg er ikke i humør til spøk..

 

Anonym poster: dc4fdc764cb075b3e3fe64638b2cc2cb

Skrevet

Slettet på grunn av spam.

Skrevet

Han kom hit nå ista og hadde mandolin å blomster å sjokolade å sang. Jeg bor rett ved e18 å alle kan se oss. fysshj... Sit var han naken. huff. dette går jo ikke..

 

Anonym poster: dc4fdc764cb075b3e3fe64638b2cc2cb

Skrevet

Det var veldig veldig vanskelig å skjønne hva du skrev, men om jeg forsto deg rett bor du med en mann som ikke er helt god. Så du har kasta han ut men han godtar det ikke..??

 

Be han holde seg unna. Skaff besøksforbud om nødvendig.

Skrevet

Troll:)

 

Anonym poster: 9dd97f6b3600dadb9bd3523346cbe1fb

Skrevet

Har lest flere av innleggene dine før. Så godt at du har fått han ut av huset ditt. Nå må du bare være sterk og ikke ta han tilbake.

 

Du kan ikke elske en mann som behandler både deg og barnet ditt så dårlig. Om noe så elsker du tanken på hvordan han har/burde vært.

 

Om han plager deg, må du anmelde han. Da kan han få forbud mot å oppsøke deg.

 

Det er nå du må være sterk for barnet ditt!!!

 

Anonym poster: f791c79de2a2bb7dad2d3f6c55f052ff

Skrevet

Er som å lese om meg selv..

 

 

 

Anonym poster: c78cca2d0643a7b23c817a454d8c8d8f

Skrevet

Har lest flere av innleggene dine før. Så godt at du har fått han ut av huset ditt. Nå må du bare være sterk og ikke ta han tilbake.

 

Du kan ikke elske en mann som behandler både deg og barnet ditt så dårlig. Om noe så elsker du tanken på hvordan han har/burde vært.

 

Om han plager deg, må du anmelde han. Da kan han få forbud mot å oppsøke deg.

 

Det er nå du må være sterk for barnet ditt!!!

 

Anonym poster: f791c79de2a2bb7dad2d3f6c55f052ff

 

Han sto ikke med mandolin altså... men jeg låste døra mens han hentet tingene på utsiden. og slo av tlefonen. det er første dagen jeg virkelig låste døra for han. ja det er det jeg elsker. å innser jeg ikke kan elske.

 

er så sterk som jeg kan. forresten. :-) søkt jobb med hus. på et lite sted jeg alltid har følt meg hjemme å trygg. for der er jeg ikke alene. venner å familie er der. av den gode arten som jeg alltid har flyktet fra. tvitvi..

 

det er godt og vondt samtidig av og til. men sorge bygger styrke.. :-)

 

Anonym poster: dc4fdc764cb075b3e3fe64638b2cc2cb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...