Gå til innhold

er så lei av livet akkurat nå!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klarer ingenting. Alt er vondt. Jeg jobber 40% for ikke å gå på veggen. Hvordan skal jeg holde ut 3 mnd til med denne helvetes smerten?? Har hatt intense smerter i symfysen siden jeg var 17 uker på vei og de blir jo virkelig ikke bedre. Får kjempevondt i rygg og nakke fordi jeg ikke kan gå skikkelig. Bruker omtrent alt jeg har av penger på behandling (bare kiropraktor som hjelper) og jeg får ikke sove på natta.....Har hatt det sånn i 3 lange mnd, og det er enda nesten 3 igjen....kjenner jeg begynner å bli rimelig tung til sinns. Har ikke lekt med ungene på evigheter, jeg kan ikke gå ut å se de sykle, ikke være med i skogen, ikke være med på noe......

Syt og klag!!!! Måtte bare tømme meg...

Anonym poster: 043b1df69b01eb059f1f15c784090c0c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner til det, hadde også et veldig tungt svangerskap og var avhengig av hjelpemidler for å gå osv. Mitt beste tips er å mentalt innfinne seg med at sånn er situasjonen mens du er rugekasse, og at det blir bedre når du har poppa. Bestill deg gode filmer og bøker og ta livet med ro.

Anonym poster: 2285a0ef23376165ce04b77e6fe63c2b

Skrevet

#2 her; ser nå at du jobber 40 %. KLarer du det med så mye smerter? Jeg ble 100 % sykemeldt i uke 20, men jeg hadde det kanskje verre (ikke at det er en konkurranse, he he).

Anonym poster: 2285a0ef23376165ce04b77e6fe63c2b

Skrevet

Føler med deg. Er så lei selv. Hyperemesisen som jeg trodde var på vei forbi, slo meg hardt i natt og formen er elendig. Har også begynt å få sterke smerter i symfysen, og er bare 12 uker!

Høres ut som du må få deg 100% sykemelding og bare ta livet med ro. Slapp av og gjør det du har lyst til, så kan du heller stikke innom jobben (uten å jobbe) om du synes det blir ensomt.

Anonym poster: 453fb1e30e01d30e5459eabb0c09ea62

Skrevet

Klarer og klarer. Det går jo på bekostning av mye. Helsa mi burde vært hjemme, men alvorlig talt. Da hadde jeg dødd. Jeg har hatt kraftig bekkenløsning før, men dette er verre. Jeg må uansett hente unger, dra til behandling flere ganger i uka. Da tar jeg meg orket med å kjøre på jobb og. Må ha hjelp til å kle på meg, men sitter bare på en stol på jobb. Så kan like godt sitte der å ha vondt som å ligge på sofaen å ha vondt...,

Er så utrolig lei!! Vil bevege meg uten smerter!

Skrevet

Føler med deg. Er så lei selv. Hyperemesisen som jeg trodde var på vei forbi, slo meg hardt i natt og formen er elendig. Har også begynt å få sterke smerter i symfysen, og er bare 12 uker!

Høres ut som du må få deg 100% sykemelding og bare ta livet med ro. Slapp av og gjør det du har lyst til, så kan du heller stikke innom jobben (uten å jobbe) om du synes det blir ensomt.

Anonym poster: 453fb1e30e01d30e5459eabb0c09ea62

Huff, nei det er ikke godt. Var trøtt som en dupp de første ukene, og sov døgnet rundt. Så hadde jeg et par uker full av energi før det smalt skikkelig...

God bedring til deg og!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...