Gå til innhold

Noen her som lever med en hypokonder

Anbefalte innlegg

Skrevet

og evt har barn sammen? Kan et sånt forhold fungere?

Anonym poster: ecf2ba76baf97b0134306d313bd64858

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :) Snakker ikke for meg selv, men min svigermor er hypokonder og har vært gift med svigerfar i over 40 år :) De har hatt sine ned og oppturer, men de har det godt sammen. Svigerfar har den største tålmodighet og er utrolig flink til å lukke ørene ellers ville det ikke gått ;) Men få din mann til å søke hjelp fra lege eller psykolog for å få bedre forståelse av "sykdommen" både du og mannen.

Anonym poster: 5ba9a6cc6af1bcb66863773d69be37dd

Skrevet

Takk for svar:)

Ja, har vært inne på tanken om at han kanskje må få psykologhjelp, for kjenner at min tålmodighet ikke alltid strekker til.

Legen har prøvd å hjelpe til så godt det lar seg gjøre, men det strekker ikke til, dessverre. Psykolog blir det neste...

Alt med mannen er helt fint- bortsett fra denne ene tingen her , som da er begynt å gå meg på nervene...

Anonym poster: ecf2ba76baf97b0134306d313bd64858

Skrevet

Jeg lever ikke med en hypokonder men har tenderser selv. For meg handler det om angst for å dø...

Snakker du med mannen om dette? Hvordan er aelvinnsikten hans? Firstpr han at det kan være en psykisk komponent i det, eller står han fast på at det feiler han noe som kege ikke finner ut av? Hvilke symotomer mener han at han har?

Anonym poster: 54cc60b7ab722ecbab3684c32057f9b2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...