Gå til innhold

så, hva har skjedd her siden sist?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig lite, Daniel. Her er akkurat som før, bortsett fra at alt som sto i profilen min har blitt sletta. Jeg er innom igjen innimellom og hilser på, helst når rettebunkene blir så store at jeg nesten går i frø, eller eksamen er så nære at det ikke hjelper å vaske tak en gang. Her er litt for lite action til å holde oppmerksomheten min lenge, men nok diskusjoner å slenge seg på til at jeg får jorda meg litt innimellom. :-) Mange gamle kjente fremdeles. Mulig noen har bytta nick, men ikke alle. -Og en del nye, sånn er det vel irl også.

Skrevet

ah...ok :)

lite action er ikke det jeg husker herfra, men da så.

mest imponert over at brukeren min er aktiv enda jeg

så noen navn jeg kjente igjen

god søndag!

Skrevet

Det er vel egentlig bare oss samme gamle, som har hengt her i en årrekke, som fremdeles er innom for å briefe om plantebabyene vi har (babyene våre er jo også blitt store, noen er myndige alt, andre er skolebarn) (jeg har fått tre tomatbabyer nå, og plantene som bærer dem er snart en meter lange), også snakker vi dritt om verden, og priser oss selv.

Som det alltid har vært, mao.

Gjest sug lut
Skrevet (endret)

god søndag!

Først tenkte jeg at brukeren din er ikke aktiv, feike-Daniel, du er en ny bruker med to innlegg. Så det. Men så slår det meg at du antakelig selvsagt ikke har vært her siden den nye tidsregninga. Og så ser jeg at du er regga i 07, så da er det egt veldig hyggelig å se deg! Endret av sug lut
Skrevet

Nja, ikke nødvendigvis, Gluteo.

Den ble opprettet i 2007, og etter at noen kloke (kremt) hoder avgjorde at Dib skulle få nytt look, startet man å telle innlegg fra null. Mao. kan han være helt genuin, og bare har skrevet to siden Dib fikk nye klær.

Men det skal være en smal sak å oppklare.

For en han feik veit vi mer om ham enn han selv gjør.

Skrevet

god søndag!

Actionen har flyttet til Anonymforumet, mens Krangle er kose-, vin- og blomsterforumet. ;)

Gjest sug lut
Skrevet

Den ble opprettet i 2007, og etter at noen kloke (kremt) hoder avgjorde at Dib skulle få nytt look, startet man å telle innlegg fra null. Mao. kan han være helt genuin, og bare har skrevet to siden Dib fikk nye klær.

Beklager at jeg innså min brøde og redigerte om innlegget mitt så du nå framstår som forvirret. Fnis. Det skjedde nok mens du skrev ditt.
Skrevet

hehe, det er sant, jeg tenker jeg vet mer enn dere, for det er meg!

Skrevet

god søndag!

Først tenkte jeg at brukeren din er ikke aktiv, feike-Daniel, du er en ny bruker med to innlegg. Så det. Men så slår det meg at du antakelig selvsagt ikke har vært her siden den nye tidsregninga. Og så ser jeg at du er regga i 07, så da er det egt veldig hyggelig å se deg!

det er hyggelig å bli husket! har ikke vært her på evigheter nei, og skjønner ikke en pøkk

deg husker jeg hvertfall, tror vi har jevngamle jenter

Gjest sug lut
Skrevet

god søndag!

Først tenkte jeg at brukeren din er ikke aktiv, feike-Daniel, du er en ny bruker med to innlegg. Så det. Men så slår det meg at du antakelig selvsagt ikke har vært her siden den nye tidsregninga. Og så ser jeg at du er regga i 07, så da er det egt veldig hyggelig å se deg!

det er hyggelig å bli husket! har ikke vært her på evigheter nei, og skjønner ikke en pøkk

Du er inne på noe der. Og du liker ikke jul så det er godt det er lenge til.
Skrevet

god søndag!

Du er inne på noe der. Og du liker ikke jul så det er godt det er lenge til.

jeg likte ikke jul spes godt, du klikka fordi jeg ikke hadde juletre

går bedre det der nå, høhø

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...