lilja70 Skrevet 21. april 2013 #2 Skrevet 21. april 2013 Veldig lite, Daniel. Her er akkurat som før, bortsett fra at alt som sto i profilen min har blitt sletta. Jeg er innom igjen innimellom og hilser på, helst når rettebunkene blir så store at jeg nesten går i frø, eller eksamen er så nære at det ikke hjelper å vaske tak en gang. Her er litt for lite action til å holde oppmerksomheten min lenge, men nok diskusjoner å slenge seg på til at jeg får jorda meg litt innimellom. :-) Mange gamle kjente fremdeles. Mulig noen har bytta nick, men ikke alle. -Og en del nye, sånn er det vel irl også.
danieI Skrevet 21. april 2013 Forfatter #3 Skrevet 21. april 2013 ah...ok lite action er ikke det jeg husker herfra, men da så. mest imponert over at brukeren min er aktiv enda jeg så noen navn jeg kjente igjen god søndag!
Patetica fåkksi Skrevet 21. april 2013 #4 Skrevet 21. april 2013 Det er vel egentlig bare oss samme gamle, som har hengt her i en årrekke, som fremdeles er innom for å briefe om plantebabyene vi har (babyene våre er jo også blitt store, noen er myndige alt, andre er skolebarn) (jeg har fått tre tomatbabyer nå, og plantene som bærer dem er snart en meter lange), også snakker vi dritt om verden, og priser oss selv. Som det alltid har vært, mao.
Gjest sug lut Skrevet 21. april 2013 #5 Skrevet 21. april 2013 (endret) ah...ok lite action er ikke det jeg husker herfra, men da så. mest imponert over at brukeren min er aktiv enda jeg så noen navn jeg kjente igjen god søndag! Først tenkte jeg at brukeren din er ikke aktiv, feike-Daniel, du er en ny bruker med to innlegg. Så det. Men så slår det meg at du antakelig selvsagt ikke har vært her siden den nye tidsregninga. Og så ser jeg at du er regga i 07, så da er det egt veldig hyggelig å se deg! Endret 21. april 2013 av sug lut
Patetica fåkksi Skrevet 21. april 2013 #6 Skrevet 21. april 2013 Nja, ikke nødvendigvis, Gluteo. Den ble opprettet i 2007, og etter at noen kloke (kremt) hoder avgjorde at Dib skulle få nytt look, startet man å telle innlegg fra null. Mao. kan han være helt genuin, og bare har skrevet to siden Dib fikk nye klær. Men det skal være en smal sak å oppklare. For en han feik veit vi mer om ham enn han selv gjør.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 21. april 2013 #7 Skrevet 21. april 2013 ah...ok lite action er ikke det jeg husker herfra, men da så. mest imponert over at brukeren min er aktiv enda jeg så noen navn jeg kjente igjen god søndag! Actionen har flyttet til Anonymforumet, mens Krangle er kose-, vin- og blomsterforumet.
Gjest sug lut Skrevet 21. april 2013 #8 Skrevet 21. april 2013 Nja, ikke nødvendigvis, Gluteo. Den ble opprettet i 2007, og etter at noen kloke (kremt) hoder avgjorde at Dib skulle få nytt look, startet man å telle innlegg fra null. Mao. kan han være helt genuin, og bare har skrevet to siden Dib fikk nye klær. Men det skal være en smal sak å oppklare. For en han feik veit vi mer om ham enn han selv gjør. Beklager at jeg innså min brøde og redigerte om innlegget mitt så du nå framstår som forvirret. Fnis. Det skjedde nok mens du skrev ditt.
danieI Skrevet 23. april 2013 Forfatter #9 Skrevet 23. april 2013 Nja, ikke nødvendigvis, Gluteo. Den ble opprettet i 2007, og etter at noen kloke (kremt) hoder avgjorde at Dib skulle få nytt look, startet man å telle innlegg fra null. Mao. kan han være helt genuin, og bare har skrevet to siden Dib fikk nye klær. Men det skal være en smal sak å oppklare. For en han feik veit vi mer om ham enn han selv gjør. hehe, det er sant, jeg tenker jeg vet mer enn dere, for det er meg!
danieI Skrevet 23. april 2013 Forfatter #10 Skrevet 23. april 2013 ah...ok lite action er ikke det jeg husker herfra, men da så. mest imponert over at brukeren min er aktiv enda jeg så noen navn jeg kjente igjen god søndag! Først tenkte jeg at brukeren din er ikke aktiv, feike-Daniel, du er en ny bruker med to innlegg. Så det. Men så slår det meg at du antakelig selvsagt ikke har vært her siden den nye tidsregninga. Og så ser jeg at du er regga i 07, så da er det egt veldig hyggelig å se deg! det er hyggelig å bli husket! har ikke vært her på evigheter nei, og skjønner ikke en pøkk deg husker jeg hvertfall, tror vi har jevngamle jenter
Gjest sug lut Skrevet 24. april 2013 #11 Skrevet 24. april 2013 ah...ok lite action er ikke det jeg husker herfra, men da så. mest imponert over at brukeren min er aktiv enda jeg så noen navn jeg kjente igjen god søndag! Først tenkte jeg at brukeren din er ikke aktiv, feike-Daniel, du er en ny bruker med to innlegg. Så det. Men så slår det meg at du antakelig selvsagt ikke har vært her siden den nye tidsregninga. Og så ser jeg at du er regga i 07, så da er det egt veldig hyggelig å se deg! det er hyggelig å bli husket! har ikke vært her på evigheter nei, og skjønner ikke en pøkk deg husker jeg hvertfall, tror vi har jevngamle jenter Du er inne på noe der. Og du liker ikke jul så det er godt det er lenge til.
danieI Skrevet 24. april 2013 Forfatter #12 Skrevet 24. april 2013 ah...ok lite action er ikke det jeg husker herfra, men da så. mest imponert over at brukeren min er aktiv enda jeg så noen navn jeg kjente igjen god søndag! Først tenkte jeg at brukeren din er ikke aktiv, feike-Daniel, du er en ny bruker med to innlegg. Så det. Men så slår det meg at du antakelig selvsagt ikke har vært her siden den nye tidsregninga. Og så ser jeg at du er regga i 07, så da er det egt veldig hyggelig å se deg! det er hyggelig å bli husket! har ikke vært her på evigheter nei, og skjønner ikke en pøkk deg husker jeg hvertfall, tror vi har jevngamle jenter Du er inne på noe der. Og du liker ikke jul så det er godt det er lenge til. jeg likte ikke jul spes godt, du klikka fordi jeg ikke hadde juletre går bedre det der nå, høhø
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå