MammantilNurket Skrevet 20. april 2013 #1 Skrevet 20. april 2013 Har flott "preggiss"-app på Iphonen. Appen gir oversikt over hvor langt man er på vei, hvor stor baby er etc. Denne uken står det bl.a. "har dere gått på foreldrekurs?". Det har vi ikke! Må man det? Noen som har vært på foreldrekurs? Føler egentlig at jeg har grei kontroll på saker og ting, jeg ... (Bortsett fra foreldrekurs-situasjonen, da).
Anonym bruker Skrevet 20. april 2013 #2 Skrevet 20. april 2013 Har jeg aldri hørt om en gang. Har ikke hatt behov heller, hvertfall ikke i forhold til å ha baby. Men vi skal på foreldreveiledningskurs nå i forhold til å takle 4 åringen vår(veldig sta og viljesterk). Kan ikke se at et foreldrekurs FØR fødsel kunne hjelpt oss så veldig mye når vi føler behovet nå 3-4 år etter han er født. Anonym poster: 2b703a5085f5f06ed8c775e9f263bed7
MammantilNurket Skrevet 20. april 2013 Forfatter #3 Skrevet 20. april 2013 Har jeg aldri hørt om en gang. Har ikke hatt behov heller, hvertfall ikke i forhold til å ha baby. Men vi skal på foreldreveiledningskurs nå i forhold til å takle 4 åringen vår(veldig sta og viljesterk). Kan ikke se at et foreldrekurs FØR fødsel kunne hjelpt oss så veldig mye når vi føler behovet nå 3-4 år etter han er født. Anonym poster: 2b703a5085f5f06ed8c775e9f263bed7 Tusen takk for svar *puster lettet ut*
Anonym bruker Skrevet 20. april 2013 #4 Skrevet 20. april 2013 Her vi bor er det ett tilbud fra helsestasjonen. Man ringer og melder seg på og.får.plass på det kurset som passer inn med termin. Det går over 5 kvelder. Ca to timer gangen, og tar opp: -Amming m/helsesøster og jordmor -Spedbarnsstell m/helsesøster -Fødsel m/jordmor -Forandringen fra kjærester til å bli foreldre m/psykolog - (etter alle på kurset har født) hvordan går.det?m/helsesøster Vi gikk på det når vi skulle ha første og jeg synes det var veldig greit. Anonym poster: 630ee1eccd69c0a4bfba6ac64717fb17
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå