Bumblebeee Skrevet 20. april 2013 #1 Skrevet 20. april 2013 Jeg skjønner jo at dere ikke kan svare meg 100% på det, men lurer på om dere kjenner igjen disse smertene. Jeg har alltid tenkt at bekkenløsningsmerter må sitte i ledd og gjøre vondt ved bevegelse. Men mine smerter sitter i setemusklaturen kjennes det ut som. Spesielt høyre side (som jeg har vært mye plaget med utenom svangerskap også) Har jeg gått tur, gjort mye husarbeid e.l så kjennes kroppen bra ut like etter. Men setter jeg meg ned, da er det såvidt jeg kommer meg opp igjen pga stivhet og smerter i setet. Er også plaget av verk i hoftene når jeg ligger på siden om natten. Det ble kanskje litt rotete forklart dette..
kjersti83 Skrevet 20. april 2013 #2 Skrevet 20. april 2013 Kan være du kjenner det i setet fordi musklene der har jobbt hardt med å stabilisere et ustabilt bekken under aktivitet? Slik er deg hos meg. er svær anspent i setemuskualtur og har vondt inni hoftene pga bekkenløsning. Få d sjekket hos fysioterapeut:)
Foccacia Skrevet 21. april 2013 #3 Skrevet 21. april 2013 Kan også skyldes låsninger. Sjekk hos fysioterapeut og evt kiropraktor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå