Gå til innhold

Vond og oppblåst mage.


iseb

Anbefalte innlegg

Har så vondt i magen.verker nederst i magen, og det bekymrer meg.noen flere som har dt slik? Heldigvis ingen blødninger. Så er magen ekstremt oppblåst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Jeg har vært plaget med masse luft i magen. Magen har vært hard, stor og vond. Var på ultralyd for å se at alt var bra, og det var det. Legen sa at det var ganske vanlig med en del vondt i magen de første tre mnd. Jeg har i alle fall det, men alt ser bra ut. Håper det hjelper seg for deg snart. Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nesten litt misunnelig på alle som blir henvist til ul pga magesmerter. Her sitter jeg med 3 cyster i eggstokkene av to ulike slag med drit vond og oppblåst mage og får beskjed om at ''sånn er det bare'' og kom tilbake om du ligger død i senga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hadde jeg byttet lege, du blir jo ikke tatt på alvor du da. Er i uke 11 nå og har allerede hatt to ultralyder pga at jeg har vært bekymret for at magen er så vond.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg har vært plaget med masse luft i magen. Magen har vært hard, stor og vond. Var på ultralyd for å se at alt var bra, og det var det. Legen sa at det var ganske vanlig med en del vondt i magen de første tre mnd. Jeg har i alle fall det, men alt ser bra ut. Håper det hjelper seg for deg snart. Lykke til :)

Da hadde jeg byttet lege, du blir jo ikke tatt på alvor du da. Er i uke 11 nå og har allerede hatt to ultralyder pga at jeg har vært bekymret for at magen er så vond.

 

Nå har jeg verken oppblåst mage eller vondt, så nå bekymrer jeg meg for det også! Skal på ul tirsdag, er kjempespennende. Har ømme og havne pupper, så et bra tegn er det hvertfall. Håper bare alt er bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig å ha lege som tar deg på alvor! Begynner å lure på om jeg skal juge om blødninger for å komme meg til ul. Har så vondt i magen at jeg ikke får sove. Var hos han på kontroll og da sa han bare at det var helt normalt da livmoren vokser :-S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg vært på tidlig ultralyd, og alt var i skjønneste orden. Endelig greier jeg å slappe av, krysser fingrene for at alt går greit nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...