skjotta Skrevet 20. april 2013 #1 Skrevet 20. april 2013 jeg skal helt ærlig innrømme at jeg er ikke verdens mest ryddige og organiserte menneske. jeg trives i det jeg kaller ett "organisert og rent rot" dvs jeg rengjør ofte og vet hvor alt er men ting flyter omtrent 5 min etter en real rydd og vask runde. jeg har termin i slutten av mai. sliter med mange svangerskaps plager, så jeg var ganske tidlig ute med å få kjøpt inn alt fra møbler og utstyr til noen klesplagg, tepper, gulpekluter, sengetøy og så videre. alt dette har ligget trygt og godt stablet i en bod men så, plutselig, måtte jeg bare til å gjøre alt klart. jeg har ryddet i kjøkkenskuffer for å lage plass til flasker, pumpe, sterilisator og annet utstyr som hører hjemme på kjøkkenet. jeg har ryddet ut av en hel kommode på vaskerommet slik at babyen sine klær os slikt kan legges i skuffene. alle klær, tepper, sengetøy osv er vasket/i ferd med å bli vasket og jeg kjenner at jeg finner ikke roen mens jeg venter på at en vaskemaskin skal bli ferdig slik at jeg kan få satt på en til! merkelig hva hormoner kan gjøre...
Anonym bruker Skrevet 20. april 2013 #2 Skrevet 20. april 2013 Hehe, kjenner til det. Har termin i begynnelsen av juni og skulle helst gjort alt klart på en gang. Men med bekkenløsning og andre plager pluss en toåring som krever sitt er det ikke lett å få gjort ting. I tillegg har vi akkurat flyttet så jeg flyr rundt og pakker ut, er kjempefrustrert fordi jeg ikke kan flytte på møblene selv. Så plusser vi på nyfunnen støv på hjernen (er egentlig skikkelig sløv med husarbeidet) så har døgnet plutselig ikke nok timer. Det irriterer også skikkelig at mannen er like bedagelig som før og dermed må jeg også rydde etter han for å tilfredsstille mine nye krav om å ha det ryddig Skulle ønske redebyggingen påvirket han også Anonym poster: 211833e06ccc477fa4b3dc3c113215b1
skjotta Skrevet 20. april 2013 Forfatter #3 Skrevet 20. april 2013 Ja, der hadde vært deilig om mennene og fikk litt kick... Her var klokka plutselig halv 6 og jeg har glemt å lage middag!!! Har svisja noe sammen og sendt mannen over til naboen for å hente 5 åringen. .. oioioi. Litt deilig og å føle seg skikkelig effektiv, selv om bekken og rygg ikke samarbeider. Veldig glad for at vi ikke er ny-flytta da, må innrømme at jeg ikke misunner deg der ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå