Catlady Skrevet 20. april 2013 #1 Skrevet 20. april 2013 Noen som har erfaring med det? Hvor lenge må/ bør man vente med det ? Og da tenker jeg spesielt på trening av magen(typ pilates ol)
Drammensjente Skrevet 20. april 2013 #2 Skrevet 20. april 2013 Må gå 6 mnd før du kan trene magemuskler for fullt igjen. Tok KS for 8 mnd siden og lengtet meg "syk" etter å jobbe skikkelig med magen. De eneste øvelsene for magen før den tid (etter 6 uker) er helt enkle som å gå i oppoverbakker mens du triller, ligge på ryggen og suge inn navelen osv.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2013 #3 Skrevet 20. april 2013 6 mnd...? Det var da voldsomt lenge.. Jeg har 3 KS bak meg, og jeg har begynt å trene mage etter 2 mnd alle gangene. Nettopp tatt full bukplastikk også, som er et mer omfattende inngrep enn KS, og fått treningsnekt av mage i 3 mnd. Anonym poster: d1a9be60ea210cf309bc3ff48f42ed76
Ulver Skrevet 20. april 2013 #4 Skrevet 20. april 2013 Det er vel individuelt hvor fin føler seg etter ks. 4 mnd etter mitt ks nå, hvis jeg hadde giddet kunne jeg nok trent magemuskler for godt over 2 mnd siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå