Anonym bruker Skrevet 20. april 2013 #1 Skrevet 20. april 2013 Minsten er så glad i traktorer og vi sitter og ser på Lille røde traktor på YouTube. Koselig serie for smårollinger men siden innholdet ikke fanger min interesse like mye så legger jeg mer merke til en snodig ting. Tiltross for at personene i serien skal forestille vanlige mennesker så har alle bare 4 fingre! Ødelegger ikke nattesøvnen min men skulle gjerne likt å vite hvorfor hahaha Anonym poster: 5c4a45a37dd0a8d87b123baea502bc0e
valkyrien Skrevet 20. april 2013 #2 Skrevet 20. april 2013 Det å tegne hender med 5 fingre er visst veldig vanskelig. Leste intervju med en eller annen serietegner som forklarte at det var grunnen...
Anonym bruker Skrevet 20. april 2013 #3 Skrevet 20. april 2013 Det å tegne hender med 5 fingre er visst veldig vanskelig. Leste intervju med en eller annen serietegner som forklarte at det var grunnen... Så rart at det skal være så vanskelig i forhold til mange andre detaljer Anonym poster: 5c4a45a37dd0a8d87b123baea502bc0e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå