Anonym bruker Skrevet 19. april 2013 #1 Skrevet 19. april 2013 Vi så på en video på youtube med en som spilte el-gitar, og min mann fortalte at "mamma spilte sånn gitar da hun var ungdom!" Gutten min på 7 gjør store øyne før han utbryter: "Hadde dere gitarer i din tid mamma???" Jeg var 20 da jeg fikk ham og er 27 nå, men tydeligvis tror han jeg er fra oldtiden... Et annet gullkorn var i forbindelse med påske her for noen uker siden, gutten skulle fortelle hva de hadde om påsken på skolen. Han ville ikke si noe om det men kommer heller med en ganske fin kommentar: "Han Jesus han er kjempeheldig for han har TO mammaer. Maria og Gud." Noen gullkorn fra deres barn? Anonym poster: 93c77af7a70d2c591c2d89a115184f44
Anonym bruker Skrevet 20. april 2013 #2 Skrevet 20. april 2013 Vi spiste middag litt sent ikveld, og storesøster på 3 år brukte veldig lang tid fordi hun ikke ville legge seg. Lillesøsteren hadde kastet omtrent all maten sin på gulvet, og min datter sa at vi måtte støvesuge det etterpå. Jeg sa til henne at jeg skulle støvesuge når hun hadde lagt seg, klokken var langt over leggetid. Hun kommer da med den gode ideen om at jeg kunne legge meg, så kunne hun støvesuge Anonym poster: 0be804f509b0eb091055ceaa8aef800b
Anonym bruker Skrevet 20. april 2013 #3 Skrevet 20. april 2013 For mange år siden var jeg barnevakt for ei søt lita nabojente. Hun var vel rundt tre år. Hun satt på fanget mitt og i lomma mi hadde jeg en 3310 nokia mobil uten lyd men med vibrering. Noen ringte meg og telefonen vibrerte. Hun ser på meg med STORE forskrekkede øyne og sier "Oi!!! Æ promba på dæ !" Jeg lo så jeg grein og prøvde å forklare at det bare var telefonen. Anonym poster: 348e4fd623b6fbd900707c86a1adf346
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå