LillaGorilla♥♥ Skrevet 19. april 2013 #1 Skrevet 19. april 2013 - for en mann! Han har en slik verdighet, klokskap og nærvær at jeg blir helt imponert. Nesten så vi snakker sexy. Og det mener jeg helt ærlig. Slike gutter (menn) burde Norge hatt flere av!
Iiiiik Skrevet 19. april 2013 #2 Skrevet 19. april 2013 Jeg er enig! Kjenner hans kone, hun er også et herlig mennelse og jeg tror de fortjener hverandre!
Gjest amandine Skrevet 20. april 2013 #5 Skrevet 20. april 2013 Han kan selvfølgelig ikke måle seg med min egen, men.fuglene skal vite at han slettes ikke er direkte ueffen! ( herlig ord)
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥ Skrevet 20. april 2013 #6 Skrevet 20. april 2013 En fantastisk mann som utførte en umenneskelig oppgave med verdighet og styrke. Og slett ikke ille for øyet heller.
Light of my life Skrevet 20. april 2013 #7 Skrevet 20. april 2013 Finner han ikke fysisk tiltrekkende, men uansett en flott mann det står respekt av!
LillaGorilla♥♥ Skrevet 20. april 2013 Forfatter #10 Skrevet 20. april 2013 Finner han ikke fysisk tiltrekkende, men uansett en flott mann det står respekt av! Nei, altså, utseendemessig er han kanskje ikke typen jeg i første omgang faller for- men det han utstråler og står for, er så beundringsverdig at han dermed blir tiltrekkende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå