Gå til innhold

Shit, jeg liker Justin Bieber!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis jeg hadde vært 15 år yngre hadde det vært greit. Jeg er altfor gammel, men fikk sansen for han for noen uker siden. Ser på youtube i smug uten at mannen min skal oppdage det.

Jeg er patetisk :D

Anonym poster: e850d0342ea82063bbfcb9dcb064544e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Im A belieber ❤

Anonym poster: 543dab1c3dc8737d46ced0d0cad71dfd

Skrevet

Kondolerer

Anonym poster: 71031cc9f7f29fc18c4f7542fdb01d54

Skrevet

Kondolerer

Anonym poster: 71031cc9f7f29fc18c4f7542fdb01d54

Ha ha hvorfor det?

Skrevet

Jeg er 30 og er en belieber ;-). Ikke til det hysteriske men.. liker både musikken og han som artist og person :-)

Anonym poster: 4526c9e711a9c619a8dcd8157291b97a

Gjest Skofantomet
Skrevet

Å nei, har du blitt smittet? :o

Skrevet

Jeg er 25, og liker Justin Bieber. Jeg ville på konserten, men fikk ikke billetter :P Jeg bryr meg ikke om folk synes det er patetisk eller ikke.

Anonym poster: da77083953dcb4c8e51b4a83dcf29c0c

Skrevet

Syntes han er kjempeflink selv jeg! Har en fire år gammel belieber som syntes det er veldig stas med allsang av full hals med mamma.. ;)

Skrevet

Det er godt å se at jeg ikke er den eneste :-p

Jeg er 26 år og belieber. Jeg og 3 åringen min synger og danser til sangene Hannes :-p

Gutten er jo flink

Skrevet

Jeg har vel knapt visst hvem han var før de siste dagene, men ble så nysgjerrig at jeg googlet litt og youtubet ham. Wow... videoene av ham som 12 åring!!! For et talent!

Men intervjuene jeg skummtittet på imponerte meg ikke stort. Han virket glatt og fjern... kanskje ikke så rart når du har vært superstjerne i 6 år og bare er 18?

Skrevet

Synes han er dyktig selv :). Det er fengende og enkle poplåter han lager, og jeg har en liten jente på 7 som er veldig glad i ham og musikken. Dessuten synes jeg selve historien om den lille fattige gutten som slo igjennom på You tube er fascinerende, og både gleden og hysteriet hos de yngre er veldig interessant å følge med på :). Vi har vel ikke hatt liknende tilstander i Norge siden Take That, tror jeg... Hadde jeg vært fra 8- 15 år i dag, hadde jeg sikkert vært en stor Justin Bieber- fan selv.

Skrevet

Haha, jeg også. Har bare hørt noen sanger innimellom tidligere, uten å egentlig tenke noe om det. Nå etter hysteriet som har vært i Norge så måtte jeg høre litt på spotify, og jammen har jeg blitt en liten skap-belieber selv. Elsker det akustiske albumet!

Skrevet

Jeg også <3 men er så heldig å ha en mann som er lik han :-) får mange kommentarer på jeg har min egen bieble :-)

Anonym poster: 0caa4d8a15fd6b3bf703ebcb01bf2d1b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...