Gå til innhold

Tror det blir april baby...


rene82

Anbefalte innlegg

Med termin 4mai og voldsom bekkenløsning, spurte jeg om mulighet for å sette i gang tidligere. Dermed fikk jeg time på sykehuset 17.4. Litt prat og prøver, høyt blodtrykk og ny time 18.4. Da var blodtrykk fint, men jordmor strippet meg(2cm)..ny time til mandag. Mye liv nederst i magen nå..vært vilter hele tiden, men merker det er annerledes nå. Å så vondt i mitt hellige sted jeg har..som om det ikke er nok med bekkenet..Hehe. Få denne ungen ut sier jeg bare. Så tenker at denne tulla kommer i april, for ifølge tante som er barselpleier så skjer det nok på søndag. Gjør det ikke det tror jeg at de gjør mer på mandag. :) tjohoo..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spennende dager for deg fremover da:-) Med kraftige bekkensmerter håper jeg du snart får baby ut!

jeg har termin 1. Mai men lite som tyder på noe annet en mai-baby enda. Har ikke vasket klart seng eller klær til babyen enda, eller pakket sykehusbag så er lite forberedt hvis noe plutselig skulle skje...

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan går det her da jenter? babykos eller stor mage? min sene april-baby frykter jeg vil blir mai baby! ikke til min store glede menmen.... :) en dag på overtid så her er det bare å vente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går nå hvertfall med kula mi fortsatt:-) Hvis ikke du har noe på gang nå så kan jeg nok ønske deg velkommen i mai-klubben... Det meste fra maimammaene foregår på facebook så lite action på disse sidene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

denne karen bestemte seg for å bli mai-baby ja!!!!! hehe bare kooooom uuuuuuut nåååå!! du vant! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klar for å få babyen ut selv, men i dag på termindagen så er både mann og datter syke. Sååå da syns jeg egentlig baby kan vente til de er friske igjen. Kjedelig om ikke storesøster får hilst på på barsel:-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har sendt de begge til legen nå. Hvis det er noe som blir sittende i vil jeg ha det behandlet så fort som mulig.

Så får håpe det bare er infulensa og ingen lungebetennelse eller annet kjipt.

Du er jo i grunn forran meg i køen så bare kjør på og fød i vei:-) hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir sprø av venting..... føler det "modnes" hver kveld å håååper det skjer natta...men blir like irritert når jeg våkner morgen etter... hehe sur fordi jeg har sove hele natta! bør vel egentlig være happy så lenge det varer... du får ha god bedring til gjengen din :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...