Gå til innhold

Erotisk drøm om min homofile venn.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gift med en herlig mann, har ett barn og er veldig lykkelig. I natt hadde jeg derimot en merkelig drøm.

En veldig god venn jeg har kjent i evigheter er homofil og i et langvarig forhold. Det har aldri skjedd noe mellom oss selv om vi har festet mye og tullet mye tidligere. Han snakket en gang om at 'man aldri visste hva som kunne skje', og jeg la merke til at han ble litt snurt da jeg lo det bort som totalt uaktuelt. Han har likevel overhode ikke biseksuelle tendenser, det var nok bare det at han syntes det var brutalt at jeg avviste den muligheten totalt.

I natt drømte jeg at vi var litt fulle og spiste 'popping candy'. Dere husker kanskje disse? De popper etter at man har hatt dem i munnen en stund. Vi fniste og lo og drysset det inn i munnen til hverandre. Deretter gikk det over til klining mens vi fremdeles fniste og lo. Det var litt 'sloppy' klining med slikking av hverandres munner, men egentlig bare tulling. Etterhvert ble det mer intenst, og det jeg ble veldig klar for sex. I drømmen kom faren min inn, og jeg ble veldig flau fordi jeg satt og klinte med min homofile venn. Veldig feil.

Hva pokker? Jeg har hatt dette i tankene i hele dag. Hvor kom dette fra? Det verste er at den følelsen jeg fikk i drømmen min var ganske ..bra, kanskje fordi det er tabu?

Jeg skal selvsagt holde dette for meg selv, men hvorfor tror dere dette dukket opp i underbevisstheten min?

Anonym poster: 7a4ba3f244d8ad0264c62e6bd8526cdf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...