Gå til innhold

Plutselig veldig "forverret" mens

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har i snart ett år gått på p-piller (Loette). Før jeg begynte på pillene var mens nokså ille - varte i 6-8 dager, kraftige blødninger i de 3-4 første dagene, en god del smerter både i korsrygg og en del kvalme.

Når jeg begynte på p-piller ble plagene mye mindre - mens begynte å vare i bare 3-4 dager, smertene mye mindre, så godt som ikke kvalm og nesten ikke blødning i det hele tatt (iallefall mye mindre enn før).

Men denne siste mensen nå har vært skikkelig ille!.. Nå etter fire dager begynner det å roe seg, men jeg har hatt mye kraftigere blødning enn før, mer smerter, mye mer kvalme. (Alt verre enn før jeg begynte med pillene.)

Noen som har vært borti lignende? Er dette et tegn på at jeg ikke "tåler" p-pillene lengre og at jeg bør vurdere andre piller eller annen prevansjon?

Kan hende jeg høres klagende ut nå, men vet ikke om jeg orker flere sånne runder med mens...!

Anonym poster: 39baff840a0ad350b6ff8d2a7a4f8e4b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det virker litt rart at du etter helt ett år plutselig ikke skulle tåle p-pillene lenger. Tror jeg ville tatt meg en tur til legen - i hvertfall dersom det fortsetter sånn fremover (kan jo ha vært et engangstilfelle denne gangen.)

Skrevet

Ja, jeg syns vel også at det høres litt rart ut egentlig...

Noen andre her inne som har noen tanker om det?

HI

Anonym poster: 23cf79660de26421958e05bb4ae89fed

Skrevet

Jeg fikk en allergisk reaksjon på P-piller(Yasmin) sånn plutselig etter bruk i tre(!!) år, så det er mulig!

Skrevet

Hvordan var den allergiske reaksjonen din?

Anonym poster: 23cf79660de26421958e05bb4ae89fed

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...