Gå til innhold

Når slutte med mme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

U/T

Anonym poster: de1af2d0f50a5053714233233433b96f

Videoannonse
Annonse
Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Slutta da hun var litt over 1 år. Da var siste boksen med mme tom og da ga jeg henne kumelk. Ga fort litt lunka melk og gikk gravid over til kald melk.

Skrevet

Takk :) Har en på 7 måneder som er gått lei mme virker det som. Får i han kanskje toppen tre flasker på 120 med mme om dagen. Noen ganger mindre.

Vil han ta noen skade av å drikke for lite av mme?

Spiser fire fastemåltider til vanlig.

Anonym poster: de1af2d0f50a5053714233233433b96f

Skrevet

Fra datteren min var ca 10 mnder fikk hun MME om morningen, grøt til lunsj, middag i 17- tiden og MME til kvelds. Når hun ikke ville ha MME fikk hun Nan nr 3 eller kumelk kun som tørstedrikk.

Skrevet

Litt utenfor tema. Men når babyen er 6 måneder, går man da over til neste trinn mme? Altså bruke det som mme.I mitt tilfelle hipp 2. Eller er bare den melka som en velling, lite måltid om dere skjønner hva jeg mener ?

Anonym poster: 9c1167431a9b4a02ce79523c89c782d9

Skrevet

Noen som vet?

Skrevet

Ja, da kan du gå over til nr 2 hvis barnet får fast føde i tillegg:)

Skrevet

Den er lik hipp 1 men med mer jern bla.

Skrevet

Slik jeg har forstått er MME nr 2 ikke et måltid, men kun tørstedrikk i tillegg til annen føde!? Så om de skal ha flaske til frokost f.eks bør man fortsatt servere nr 1. Mulig jeg har misforstått?

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Slik jeg har forstått er MME nr 2 ikke et måltid, men kun tørstedrikk i tillegg til annen føde!? Så om de skal ha flaske til frokost f.eks bør man fortsatt servere nr 1. Mulig jeg har misforstått?

MME 2 er også et måltid i seg selv. MME 3 er kun drikke og ikke et måltid

Skrevet

Mi er 13 mnd og har gått over til Hipp 3 i kveldsflaska. Frå 9-10 mnd har ho kun fått flaske på kvelden. Elles et ho graut og yoghurt, så eg kan ikkje skjøne ho skal trenge meir melkeprodukt.

Skrevet

Takk :). Jeg kan altså gi nr 2 og slutte med nr 1.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...