LillaGorilla♥♥ Skrevet 19. april 2013 #1 Skrevet 19. april 2013 - når man sipper idet vinneren av _Master Chef_ blir annonsert...
Gjest amandine Skrevet 19. april 2013 #3 Skrevet 19. april 2013 Problemet, frøken Gorilla, oppstår når man fremdeles er sånn mange år etter, og det begynner å hå opp for en at det er sånn det er å være emosjonelt inkontinent. *puste med magen*
Iiiiik Skrevet 19. april 2013 #4 Skrevet 19. april 2013 Og enda verre er det at problemet synes å øke med alderen. Dessuten eskalerer det for hvert barn. Godt jeg sluttet med tre. Hadde forresten tre svangerskap som ikke ville seg også, tror de har multiplisert problemet tilsvarende. Da jeg var yngre syntes jeg det var uforståelig at voksne damer gråt av alt mulig. Nå er jeg der. Gråter heldigvis ikke på jobb sammen med klienter, men ellers er det full lekkasje og null kontroll.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 19. april 2013 Forfatter #5 Skrevet 19. april 2013 Problemet, frøken Gorilla, oppstår når man fremdeles er sånn mange år etter, og det begynner å hå opp for en at det er sånn det er å være emosjonelt inkontinent. *puste med magen* Det er visst sånn det er å ha blitt mor..
LillaGorilla♥♥ Skrevet 19. april 2013 Forfatter #6 Skrevet 19. april 2013 Og enda verre er det at problemet synes å øke med alderen. Dessuten eskalerer det for hvert barn. Godt jeg sluttet med tre. Hadde forresten tre svangerskap som ikke ville seg også, tror de har multiplisert problemet tilsvarende. Da jeg var yngre syntes jeg det var uforståelig at voksne damer gråt av alt mulig. Nå er jeg der. Gråter heldigvis ikke på jobb sammen med klienter, men ellers er det full lekkasje og null kontroll. Hehe, er sånn jeg også. Jeg har alltid vært lettrørt, men etter jeg fikk barn er jeg jo rene tesilen. Heldigvis forstår de fleste med-mødre problemet.
Gjest sug lut Skrevet 19. april 2013 #7 Skrevet 19. april 2013 Jeg sier bare, det nærmer seg mai, og begynner skolekorpsene å marsjere, og så kommer 17.mai, nasjonalsanger og bittesmå duskebærere og ungen i bunad - er det noen som vet hvor det er salg på en pall med kleenex?
LillaGorilla♥♥ Skrevet 19. april 2013 Forfatter #8 Skrevet 19. april 2013 Jeg sier bare, det nærmer seg mai, og begynner skolekorpsene å marsjere, og så kommer 17.mai, nasjonalsanger og bittesmå duskebærere og ungen i bunad - er det noen som vet hvor det er salg på en pall med kleenex? Åhuff.. Og i år som jentungen for første skal bære samme bunadsdrakt som jeg brukte som barn.. Tror vi må spleise på den pallen, gitt.
Iiiiik Skrevet 19. april 2013 #9 Skrevet 19. april 2013 Og snart skal min yngste på bli-kjent-dag på skolen og vinke til meg på vei inn i klasserommet. Og snart skal det være barnehageavslutning og 13 år med barnehage er over. Og mellom der skal de vifte med flagg og synge falskt av full hals. Jeg trenger egen ladning med kleenex, kan'ke dele med noen!
LillaGorilla♥♥ Skrevet 19. april 2013 Forfatter #10 Skrevet 19. april 2013 Og snart skal min yngste på bli-kjent-dag på skolen og vinke til meg på vei inn i klasserommet. Og snart skal det være barnehageavslutning og 13 år med barnehage er over. Og mellom der skal de vifte med flagg og synge falskt av full hals. Jeg trenger egen ladning med kleenex, kan'ke dele med noen! Herregud, jeg sipper nesten bare av å lese dette.
Iiiiik Skrevet 19. april 2013 #11 Skrevet 19. april 2013 Og hvis noen lurte på hva slags barn jeg har produsert - det er ikke det samme barnet som har dumpet om igjen og om igjen. Totalt sett har de tre vært barnehagebarn i 13 år
Gjest amandine Skrevet 19. april 2013 #12 Skrevet 19. april 2013 Og jeg er så innmari glad for at vi har et drøyt år igjen med barnehage.. For jeg elsker barnehagen og kommer til å være stygg-forgrått den dagen kamikazebarnet er ferdig der. Fineste barnehagen, nydelige småbarnstiden, deilige lille ungen. . Å himmel jeg får meg selv til å tute
Light of my life Skrevet 20. april 2013 #13 Skrevet 20. april 2013 Trodde jeg var følsom før jeg ble gravid fordi jeg sippet til Oprah. Lite visste jeg hva som ventet.....
ms.Pond Skrevet 20. april 2013 #14 Skrevet 20. april 2013 Åå, det er godt å se at jeg er i bra selskap! Jeg tuter av alt fra tegnefilmer til artikler i avisa, stort sett alt som omhandler barn, dyr eller andre levende og skjønne ting. Til 17 mai blir det skrevet stor lapp på kjøleskapet: Vannfast mascara og solbriller! Selv om det hagler sidelengs skal jeg ha på meg solbriller, inne som ute. I dag holdt jeg på å begynne å tute igjen, fordi svogeren og svigerinnen min fortalte om da de ble forlovet. Enda jeg har hørt det før, og de ikke fortalte den til meg, jeg bare hørte det med et halvt øre mens jeg snakket med noen andre.
ms.Pond Skrevet 20. april 2013 #15 Skrevet 20. april 2013 Og det pinligste av alt, egentlig, jeg måtte gråte litt for meg selv da jeg så at min yndlingsmann i hele verden (bortsett fra gubben selvsagt) kommer tilbake til serien jeg elsker, for en episode. Haha.
Håper<3 Skrevet 20. april 2013 #16 Skrevet 20. april 2013 Kjenner meg igjen. Merkelig hva man kan finne rørende i barselstiden!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå