Gå til innhold

Hjertet banker!


Lykketroll13

Anbefalte innlegg

Var hos legen og dag og fikk se med UL. JEG såg fostersekken og en bitteliten klump. LEGEN såg at hjertet banket... :)

 

Er så lettet. Har blødd hver dag i to uker nå og selv om jeg ikke har hatt smerter og selv om symptomene har vært kraftig til stede, var jeg bekymret.

 

Nå har jeg fått sykmelding og ser frem til korte dager på jobb neste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra at alt er i orden :) Jeg har også fått sett og hørt bankende hjerte og det gir en ekstra trygghet - selv om det hos meg ikke var noen indikasjon på at ikke alt skulle være i orden. Hadde jeg blødd som du har hadde jeg sikkert møtt opp og krevd ultralyd om det så var midt på natten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Er kjempeglad og nå tenker vi på å fortelle nyheten til kommende besteforeldre. (med klar beskjed om at det fortsatt er hemmelig)

 

Skal på første ordentlige undersøkelse om en uke, så det er heldigvis ikke så lenge til vi får bekreftet igjen at det fortsatt står bra til med det lille vesenet.

 

Godt å høre at det står fint til med dere to også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Føler meg litt snytt nå. Vi var til første ordinære undersøkelse i dag og fikk se med UL igjen. Denne gangen såg både mannen og legen hjerteslagene, men fortsatt ikke jeg! :(

Men det er uansett deilig å vite at knøttet lever og vokser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...