Gå til innhold

Fuck russen

Anbefalte innlegg

Gjest Nerdens'mus
Skrevet

Kom over en liten musikk video http://konghalvor.blogg.no/1365944890_dj_balle.html

Når det er sagt må jeg si jeg liker russetida når den begynner natt til første mai og slutter 17 mai. Når den som her i byen begynner 1 april blir jeg bare gående og iritere meg i en månde før jeg. Syns den er ok.

Håper tradisjonen består og at min sønn om 17 år kan feire.

Regner jo med vi oppdrar han så bra at han skjønner at ubeskyttet sex og lovbrudd blir for dumt, men henter han gjerne fra fest slik at jeg kan le når han spyr. Og tauing av fisk gjennom gågata mens man trygler forbipasserende om hvor nærmeste dyrlege er er jo glimrende.

Ja tl russ som har det gøy utenå ødelegge for andre og som tar vare på sin fremtid.

Nei til voldelig russ som kaster søppel, knuser ruter og som med et diskvalifiserer seg til karieren de hadde tenkt seg.

Mamma var russ med en som var russ bare en gang og deretter aldri ble pilot siden man kan få flekker på rulebladet også i russetiden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Russen er nå en ting. Savner i alle fall ikke gammelrussefeiringene i Trondheim. Fulle folk overalt. Kom en gang en full idiot lapsende inn døra hos oss og ville gå på do. Han ble sendt ut. Dagen etter lå det som regel strødd med knuste flasker og brukte kondomer.

Gjest Nerdens'mus
Skrevet

Er det xrussen du snakker om? Ja det er patetisk russ er man engang i livet. å kle seg ut i russedrakt en dag i året helle studieløpet og pådra russen dårligere rykte enn den har er bare trist.

Tror de studentene som gjør det drar den ekstra langt siden de er langt hjemmefra og det derfor ikke når tilbake til mamma.

Skrevet

Haha! Nå fikk jeg minner i fleng! Jeg og ei venninne dro en stakkars flyndre gjennom Aker Brygge mens vi spurte etter dyrlege. Møtte til slutt på en utlending som ikke skjønte noen ting, og egentlig så ut som om han helst ville ringe psykiatrisk avdeling på Dikemark om han bare hadde hatt nummeret, da vi løftet opp fisken og sa på engelsk at den var slapp og trengte dyrlege. Stakkars mann.

Litt lenger oppi gata møtte vi en smått beruset mann som mente at fisken var tørr (dah) og trengte fuktighet. Og dermed tømte han vinflaska si rett i hodet på vår stakkars flyndre. Sitat mannen: "Sjeh dehr! Nå blir alt shå myyyyyye bedrhe! Litt vihn i shkallen løsher alt." For å si det sånn, en dag med solsteik og fiskeeim iblandet sur vin, det er ikke noe som trengs å luktes igjen.

Til slutt gikk vi retning bryggekanten mens vi sang "Lutefisken lengter etter havet" og endte opp med å sende flate flyndre til de flytende jaktmarker, til stor glede for en flokk måker som fulgte ivrig med. Regner med de fikk en heidundranes fest med påfølgende skallebank dagen derpå, akkurat som oss.

Kramperuss, som de het hos oss, kan bare ta seg en bolle og holde seg hjemme. Husker vi skydde de som pesten, "gamle" mannfolka som kom og skulle danse med oss. Bæh.

Gjest Nerdens'mus
Skrevet

Det var ei sjørøye for meg. eneste fisken de hadde med hode på i ferskvaren. Den ble gjenbrukt av noen andre når jeg var ferdig med helle klokketimen min.

Vi var foresten 5 stykker som jorde russetriks edru den dagen.

Vi var ikke edruss, men vi ønsket ikke å drikke hverdag i tilleg var vi av arten som syns sånt er gøy edru og.

Skrevet

Vi heller drakk ikke da, orket ikke drikke hele dagen lang.

Flyndra var også det eneste de hadde i ferskvaredisken med hode på. Vi plundra fælt med å få festet tråd på den ;)

Etter fiskestuntet passet det bra med en dukkert i spikersuppa, og å shave leggene på kanten. Juhu. Jammen stiller man med klasse som russ.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...