Gå til innhold

Er ikke dette huset mistenkelig billig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For øvrig et veldig flott hus! Men hvorfor så billig?

Anonym poster: c82f0e5740423ebde5fed886e26aec5c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Næh ingen som vet.

Anonym poster: ce5c822df9a1db891c7b9f5402486ef3

Skrevet

Det ville overraske meg om det kostet noe som helst. Spesielt siden jeg ikke kan se noe hus.

Har du link?

Skrevet

Luftslott?

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Jo, jeg syns nok at dette ikke-eksisterende huset var mistenkelig billig, ja... ;-)

En link hadde jo gjort seg, da.

Skrevet

Nei, dette huset trenger å pusses opp, bare se på taket, gammelt hus som sikkert bare er overfladisk pusset opp. Kan tenke meg elektrisk anlegg o.l.

Anonym poster: 2c54e7ed1e8de8a8356b4f1484131eff

Skrevet

Lisleby er jo ikke det beste området i Fredrikstad, for å si det mildt. Dessuten trenger det nok mye og dyrt vedlikeholdsarbeid det huset. Tak, fasade, el anlegg, drenering, isolering osv.

Anonym poster: 0089197a09aa004866e82940a99df758

Skrevet

Ja, det er en del innvandrere der, men er det så ille da?

Skrevet

Poltergeist?? Kan hende det ligger på indianerkirkegård?

Skrevet

Den trenger litt/mye.. oppussing, prisen ser riktig ut selv om jeg likte huset generelt.

Anonym poster: 0ab563c836cf2f539731cc26c43e73d4

Skrevet

Massssse oppussing ja. Grøss :wacko:

Anonym poster: 7df1586b32ae8217c439cdcb84d1656d

Skrevet

Uff og stønn sier jeg bare, og prisen ser helt rett ut i forhold til all jobben som må gjøres.

Ser ut som det er billig og overfladisk pusset opp og jeg regner med at det må isoleres, byttes vinduer, tak osv. Kanskje må det dreneres også?

Inne så alt så billig og "jalla" ut, ikke akkurat et eksklusivt inntrykk nei..

I tillegg er det liten tomt, huset ligger "midt i veien", trangt og overbefolket rundt. Nei der ville jeg ikke bodd altså..

Anonym poster: fbbde821e822d35006807ce8f52502e3

Skrevet

Ok, dere som har peiling da...hjelp meg å finne et krypinn i Fredrikstad til maks 1,8, minst 3 soverom, vi har to barn.

Kan gjerne drive oppussing selv, men må unngå store dyre ting, renovering o.l.

Det må være sentralt, og ønsker å unngå Kråkerøy, Gressvik og Østsiden pga morgenrushet...

Vær så snill?

Skrevet

Høyt strømforbruk tyder på dårlig isolerte vegger....?

Skrevet

Anbefaler deg å se på taksten. F.eks så står det ofte hva dere må forvente av oppgraderinger mm de nærmeste årene. Hvis det ikke er noe som er kritisk i forhold til renovering så har dere litt tid på dere og kan ta det etterhvert når dere har råd. Hvilke grunn står huset på, det spiller en stor rolle i forhold til drenering. Området kjenner jeg ikke så kan ikke si noe om det, men jeg tenker slik at hvis dere liker huset og dere får en god følelse for det så bør dere ta en seriøs vurdering. At noen høner her inne ikke liker hvordan huset er pusset opp inne eller har andre meninger de baserer på et sett bilder og litt annen info burde ikke spille noen rolle for dere.

Anonym poster: 4cc0f89828ff9ea1a802079f5dbacc4f

Skrevet

Energiklasse G er vel et tegn på at det er dårlig isolert. Er enig i at dette kan bli dyrt ja! Mange store ting som må tas...

Skrevet

Energiklasse G er vel et tegn på at det er dårlig isolert. Er enig i at dette kan bli dyrt ja! Mange store ting som må tas...

Jeg vil også påpeke at det er en noe underlig planløsning, det ser ut til å være to boenheter med felles inngang? I og med at det også er kjøkken i 2 etasje..

Skrevet

Kongsten på østsiden. Du unngår det meste av rushet når du kommer den veien.

Anonym poster: 2708742ce0adb303c7872f0500e4a506

Anonym poster: 2708742ce0adb303c7872f0500e4a506

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...