Gå til innhold

Hadde du blitt fornærmet for dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har prøvd i tre år å bli gravide. Allerede de første mnd hadde vi bestemt oss for navn og valg av vogn og annet ustyr, så innkjøpene kunne starte bare jeg ble gravid.

Men i mellomtiden ble ei venninne gravid gjennom ass.befruktning. De kalte sønnen sin Nikolai (som vi hadde valgt) og valgte samme vogn som vi hadde bestemt oss for.

Nå er det som sagt gått tre år, barnet deres er blitt 2 år. Vi venter en gutt nå om en mnd og vil ikke kalle han Nikolai da vi føler det blir for nært de. Men vi ønsker å gi han navnet Olai. Også kjøpte vi samme vogn, men tok en annen farge.

Ville du blitt fornærmet av dette om du var henne? Er så redd for å tråkke henne på tærne. For jeg vet hun er veldig følsom rundt det som har med barn og babyer og gjøre. Jeg vet at selv om hun har fått et barn, så er hun sjalu på de rundt seg som blir gravide.

Er sånn i tvil jeg..............

Anonym poster: d9bf3893fef5dfa23c60026356115d35

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei? Hvorfor skulle hun blitt fornærmet av dette?

Anonym poster: d860146e70cf21d191d1a9261ca2874f

Gjest sug lut
Skrevet (endret)

Nei, jeg hdde ikke blitt fornærmet. Men etter noen år her inne skjønner jeg at jeg og folk jeg omgås ikke er standarden for smålige fornærmelser.

Navnet er et helt annet, og ei vogn er ei vogn. Kjør på, lykke til med innspurten.

Endret av sug lut
Gjest sussie77
Skrevet

Nei det hadde jeg ikke blitt fornærmet over. Mange som har samme vogn da, og dere valgte til og med en annen farge. Og navnet er jo heller ikke det samme. Litt likt, men ikke det samme.

Skrevet

Skrev ikke du et cirka fullstendig likelydende innlegg her for et par måneder siden?

Olai er fint, har ingenting med Nikolai å gjøre og barnevogner må man da virkelig tåle at naboen og hvem-som-helst har den samme av.

Anonym poster: 524b38bd2f2bce609c7ad4f67eb23c50

Skrevet

Skrev ikke du et cirka fullstendig likelydende innlegg her for et par måneder siden?

Olai er fint, har ingenting med Nikolai å gjøre og barnevogner må man da virkelig tåle at naboen og hvem-som-helst har den samme av.

Må nesten svare på spørsmålet ditt. Nei, jeg er ny her så jeg har ikke skrevet om dette før. Men det er tydeligvis flere som tenker som meg da skjønner jeg ;)

Skrevet

Men da er det enstemmig vedtatt, det er ingen grunn til at hun skal blir fornærmet.

Takk for alle svar! :)

Skrevet

Må nesten svare på spørsmålet ditt. Nei, jeg er ny her så jeg har ikke skrevet om dette før. Men det er tydeligvis flere som tenker som meg da skjønner jeg ;)

Ok... er du sikker? Det er i så fall mer enn snodig: http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php/topic/144030053-er-dette-et-dillemma-eller-bare-rettferdig/

Skrevet

Hva i alle verden har det å si?

Skrevet

Ok... er du sikker? Det er i så fall mer enn snodig: http://www.klikk.no/...are-rettferdig/

Litt snodig, men har du virkelig brukt tid på å finne igjen det denne personen muligens skrev for noen måneder siden. Og om hun hadde postet nesten samme spørsmål her flere ganger gjør jo ikke det noe....

Skrevet

Det er da ikke noe å bli sur eller lei seg for.

Dere har begge god smak, ferdig med det :-)

Gratulerer med graviditet :-)

Skrevet

Fornærmet pga lik vogn....? Er dette seriøst ment? Navn er jo litt mer tricky, men Olai er en veldig god løsning :-) Hyggelig at dere fikk det til!

Skrevet

Ok... er du sikker? Det er i så fall mer enn snodig: http://www.klikk.no/...are-rettferdig/

Litt snodig, men har du virkelig brukt tid på å finne igjen det denne personen muligens skrev for noen måneder siden. Og om hun hadde postet nesten samme spørsmål her flere ganger gjør jo ikke det noe....

Såklart gjør det ikke noe, men er nå litt merkelig å nekte på det ;)

Anonym poster: dfcb7b637f07e341a0bc39adf7333380

Skrevet

Selvsagt er det Hi som har skrevet det andre innlegget også. Hvorfor nekte på det? Vil si du dret deg ut litt der ;-).

Anonym poster: 728413e711309ab323768d7663950585

Skrevet

Ok... er du sikker? Det er i så fall mer enn snodig: http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php/topic/144030053-er-dette-et-dillemma-eller-bare-rettferdig/

Dette var vel litt flaut Hi, ikke nekt på at det er deg da, det blir dumt, veeeeldig dumt..

Anonym poster: 318fd3941eb0e83210fda4e6532a0291

Skrevet

haha... BUSTED!!! og nei hu har ingen grunn til å bli fornæmet

Anonym poster: 14b09140f81f7359f6ae3265123d222e

Skrevet

Nei, for min del må jo HI gjerne spørre om det samme fjorten ganger. Jeg bare mente å huske at hun hadde fått en god del helt ålreite svar i den første tråden, og undret over greia med å opprette en til likelydende debatt.

Skrevet

(Og så fremkom det vel i den andre tråden at denne "venninnen" var noen de egentlig så veldig sjelden, hvilket jo er en anelse relevant for svarene).

Skrevet

Må nesten svare på spørsmålet ditt. Nei, jeg er ny her så jeg har ikke skrevet om dette før. Men det er tydeligvis flere som tenker som meg da skjønner jeg wink.png

Jeg kjente også igjen denne saken med en gang og syns det var rart hun nektet på å ha skrevet her tidligere om det.

Ellers syns jeg ikke det er rart å kalle ungen Olai og å kjøpe samme merke på vognen.

Anonym poster: 01742331b9131258eec9650fa15a1138

Skrevet

Go for it! Slik det også ble sagt forrige gang :)

Skrevet

Er det slikt det er å komme inn som ny ja!!:/ da vet jeg at neste gang jeg skal spørre om noe, så må jeg gjøre grundig research på om noen har spurt om lignende før.

Leste den andre tråden og må jo le høyt, for det er jo virkelig litt av et sammentreff!! Denne dama vil jeg møte, har på følelsen vi kan bli gode venninner;)

Men nei, jeg er ny og har ikke skrevet mange innlegg her i det hele tatt før.

Min venninne er en av mine få aller beste venninner og vi bor bare såvidt i forskjellige kommuner(begge nær grensa).

Er det flere detaljer dere ønsker å vite? Hva med at jeg å mannen har vært sammen i 10år, at jeg har kjent venninnen min siden vi var 7år. Blablabla.. Er det vesentlig?

Takker for gode svar. Og dere som har nok med å sammenligne meg med andre, tror jeg har lite å finne på om dagen.

God helg!;)

Skrevet

Er det slikt det er å komme inn som ny ja!!:/ da vet jeg at neste gang jeg skal spørre om noe, så må jeg gjøre grundig research på om noen har spurt om lignende før.

Leste den andre tråden og må jo le høyt, for det er jo virkelig litt av et sammentreff!! Denne dama vil jeg møte, har på følelsen vi kan bli gode venninner;)

Min venninne er en av mine få aller beste venninner og vi bor bare såvidt i forskjellige kommuner(begge nær grensa).

Er det flere detaljer dere ønsker å vite? Hva med at jeg å mannen har vært sammen i 10år, at jeg har kjent venninnen min siden vi var 7år. Blablabla.. Er det vesentlig?

Takker for gode svar. Og dere som har nok med å sammenligne meg med andre, tror jeg har lite å finne på om dagen.

God helg! ;)

Hehe, ironisk at du ble fornærmet i " Hadde du blitt fornærmet" innlegget.

Men ja, du kan vel ikke akkurat rynke på nesen over at noen spør? Det er jo helt identisk med ditt innlegg ;)

Skrevet

God helg! ;)

Hehe, ironisk at du ble fornærmet i " Hadde du blitt fornærmet" innlegget.

Men ja, du kan vel ikke akkurat rynke på nesen over at noen spør? Det er jo helt identisk med ditt innlegg ;)

Heheheh.. Ble ikke fornærmet. Men er litt overrasket over hvordan dere inne på forumet er mot andre. Jeg kan ikke noe for at en annen damer har skrevet et kliss likt innlegg.

Skrevet

Ting kan faktisk være tilfeldige. Ei på barselgruppa til søstra mi fikk jente samme dag som hun fikk gutt. Det viser seg så at begge blei tatt med ks av samme grunn. Begge fikk samme navn (gutte- og jenteversjon av navnet) og så viser det seg at begge har helt like vogner.

Disse har aldri møtt hverandre før.

Anonym poster: f56e540353664a9675d69b0d45d261a8

Skrevet

Joda, men dette var liiiitt i drøyeste laget.... klarer ikke helt å tro på det. Men det spiller jo ingen rolle hva jeg tror, HI vet (forhåpentligvis) hva som er sannheten. ;)

Anonym poster: 2a08c5a29008dacdac396be2b82e7efd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...