Gå til innhold

Mihihi... Barnslig, men la gå...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å prøve ut noe her på BIM:

Til alle dere som måtte sitte og nerde på nettet i dag og er på facebook, så har jeg (i mangel av bedre å gjøre - ja, helgevasken er tatt. ;)) et barnslig, lite prosjekt i fore.

Fb-siden Dale of Norway har en påskefotokonkurranse hvor man kan stemme på det beste bildet frem til 20.april. Vinneren får en Dale-genser. Selvsagt har ALLE sendt inn bilde av seg med genser på, unntatt EN som sendte inn et bilde av seg på fjellet, med ryggen til uten genser, MEN med hjemmestrikket Dale-lue. (Ja, jeg kjenner henne. Nei, det er ikke meg.)

Hun gjorde det mest på fleip, men så har hun fått nest flest likes. Og her er det konkurransedyret og den barnslige i meg våknet, og synes det hadde vært bittelitt morsomt om det eneste bildet uten genser faktisk vant konkurransen. Jeg har delt på fjesboka, men hun mangler fortsatt drøyt 150 likes for å ta igjen bildet foran seg. Konspirasjonsteoretikeren i meg sier at det er Dale selv som stemmer for harde livet på det ene bildet som leder foran henne i frykt for at et genserløst bilde skal vinne. Hmm..

Så om noen her kjeder seg, og vil ta en titt på Dale of Norways "Easter photo competition 2013", oppfordrer jeg til å gi en tommel opp på det kuleste bildet der. Og med det kuleste bildet mener jeg selvsagt det av venninna mi... ;p

Gå inn og stem! Yeah!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk til dere som har stemt! Kan bare oppfordre "alle andre" om å gjøre det samme. ;D

Skrevet (endret)

Link , så det blir lettere å sanke stemmer?

Må man være på facebook for så stemme?

Endret av Huldra38

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...