Gå til innhold

Stakkars broren min som lever sammen med en husmor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Svigerinnen min får det ene barnet etter det andre, er sikker på at det er fordi hun er lat. Hun har gått hjemme i 12 år nå! Og hun har ikke tenkt seg ut i arbeidslivet de kommende årene heller. Feiler henne ingenting, det vet jeg helt sikkert. Synes synd på broren min som må forsørge henne og 5 barn. Og synd på barna som må dele rom, arve klær, ikke reiser på ferier, eller får det andre barn har. Både jeg og min mor har høyere utdannelse, og gode jobber, så blir ganske oppgitt av henne. Vanskelig å føre en normal samtale også, for hun er jo kun oppdatert på barnemat og bleiemerker. Skjønner ikke at noen virkelig ønsker å leve på den måten. Har snakket med han om dette, og da virker han veldig flau.

Anonym poster: 1ff26063114646a63f652b18e7c76230

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, tenk at noen velger annerledes enn deg! Huffa meg...

Jeg tenker at hvis broren din er flau så er det sikkert av søstra si som er så fordomsfull.

Skrevet

Trolleri trollera...

Skrevet

Jeg ville og vært flau om du var søsteren min....

Anonym poster: 164aeb6436996457ae1229b7bd3044de

Skrevet

Wow! Og det er helt sikkert et valg din svigerinne er alene om å ta? Broren din er sikkert en stakkars tøffel som ikke tør si imot sin husfrue?

Jeg er glad jeg ikke er svigerinne eller din bror for den saks skyld!

Jeg har også utdannelse, men det gir meg ingen rett til å se ned på folk sol tar andre valg...

Gjest Julia1984
Skrevet

Er det ikke viktigst at hun er fornøyd?

Hvorfor blander du deg?? Har du monopol på hva som passer best for andre kvinner eller familier?

Stakkars broren din som har en sånn dømmende familie

Gjest Antarctica
Skrevet

Å gå hjemme med 5 barn er jo nettopp noe for late folk. Øøøøøøhhh...

Hvis broren din ikke vil ha flere unger, må han slutte å pule. Jeg er sikker på at han har hørt om den sammenhengen.

Skrevet (endret)

Jeg skal love deg at jeg heller ville hatt din svigerinne til svigerinne enn deg... Fy så nedlatende og arrogant!

Selv kunne jeg aldri tenke meg å gi opp jobben min, men det betyr ikke at jeg ikke kan sette meg inn i at andre velger anderledes.

Kanskje broren din er heldig som har en kone som vil ta det meste med barna? Kanskje hun liker å holde huset i orden og han får servert deilig middag hver dag?

Personlig er jeg en god manma og en god ansatt, men en elendig husmor... Det sliter jo også på.

Endret av yrild
Skrevet

Du vant debatten ved "høyere" utdannings kortet. Herregud altså hvordan -får- du det til? Tenk å være så vellykket og så måtte belemres med en udugelig svigerinne som gir deg det ene tantebarnet etter det andre. Noen folk altså. Makan til frekkhet!

Det er da enda godt at det er ruskevær nå så du ikke sprekker i solen ditt troll :)

Skrevet

Svigerinnen min får det ene barnet etter det andre, er sikker på at det er fordi hun er lat. Hun har gått hjemme i 12 år nå! Og hun har ikke tenkt seg ut i arbeidslivet de kommende årene heller. Feiler henne ingenting, det vet jeg helt sikkert. Synes synd på broren min som må forsørge henne og 5 barn. Og synd på barna som må dele rom, arve klær, ikke reiser på ferier, eller får det andre barn har. Både jeg og min mor har høyere utdannelse, og gode jobber, så blir ganske oppgitt av henne. Vanskelig å føre en normal samtale også, for hun er jo kun oppdatert på barnemat og bleiemerker. Skjønner ikke at noen virkelig ønsker å leve på den måten. Har snakket med han om dette, og da virker han veldig flau.

Anonym poster: 1ff26063114646a63f652b18e7c76230

?

Mener du dette sånn helt seriøst eller?????

Skrevet

Utrolig innlegg.... glad jeg ikke er i familie med deg! Kan fortelle at jeg har en mastergrad fra utlandet, og er tidligere ansatt i FN. De siste årene har jeg valgt å være HUSMOR, og venter nå barn nummer 4 på 6 år. Jeg elsker å være hjemme med barn, og føler meg utrolig priviligert som kan gjøre dette. Det er kvalmende å se ned på andre som gjør andre valg enn deg...

Anonym poster: abe25af8d00930bfbb1e5ff6949b789d

Gjest Antarctica
Skrevet

Utrolig innlegg.... glad jeg ikke er i familie med deg! Kan fortelle at jeg har en mastergrad fra utlandet, og er tidligere ansatt i FN. De siste årene har jeg valgt å være HUSMOR, og venter nå barn nummer 4 på 6 år. Jeg elsker å være hjemme med barn, og føler meg utrolig priviligert som kan gjøre dette. Det er kvalmende å se ned på andre som gjør andre valg enn deg...

Anonym poster: abe25af8d00930bfbb1e5ff6949b789d

Nånå, husk at du velger dette fordi du er lei av å redde verden. Du har jo bevist at du er like klok som HI. Dette er noe heeeelt annet. HIs svigerinne er bare ei lat tuppe som ikke har vett på annet enn barnegrøt. Derfor burde HIs bror snarest skille seg fra henne og skaffe seg en dame som er siviløkonom eller noe.

Skrevet

Din bror blir sikkert flau over at du er så tankeløs og nevner at konen hans er hjemme.

Hvilken rett har du i å blande deg i hva andre gjør?

All ære til din svigerinne som er hjemme med 5 barn! Hun har jo en 24 timers jobb, men dessverre er det ikke noen goder som høyere lønn eller videreutdannelse i det yrket hun har valg.

Jeg hadde vært flau om du hadde vært min svigerinne som er opptatt av materielle ting og penger.

Anonym poster: 57e139c6cb1bda859fa5765eb43209ef

Skrevet

Da har du en veldig dum bror, hvis han velger å få 5 barn med en han ikke er stolt over!

Å være husmor er en stor og viktig jobb!!Skam deg, både du og broren din!!

Anonym poster: d52b16ee2e0ad530f849cddbeba2d541

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...