Gå til innhold

Trille tur uansett vær?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Triller dere tur i regnvær? Holdt meg hjemme pga "storm" i går. I dag regner det, men vil trille tur. Triller dere tur uansett ? :)

Anonym poster: 4c033b47fcf07490fffb4e3ff5d8e499

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bor i bergen så må nesten trille hver dag uansett regn ellers ville jeg aldri kommet meg ut døren :-) Var 6 år siden nå da men venter oktoberbaby så da er det bare å investere i regntøy og skidress til vinteren for ut av huset må jeg.

Skrevet

Er jeg veldig innstilt på å trille tur så gjør jeg det uansett vær, men skal gjerne innrømme at dørstokken er en smule høyere i storm, snø og regn.

Skrevet

Jeg triller og tur i all slags vær, er godt å komme seg ut en gang om dagen, uansett om det blir i 30min i plaskende regn eller et par timer i sola..

Anonym poster: 954c77f2ad089fbbaaf24e9e4d7ece06

Skrevet

Nja.. Er det under 0grader, isende vind og snø\regn har vi det veldig fint inne i varmen. Har vært ganske kaldt her i vinter (10minus og lavere) og da har det ikke vært trillevær for en nyfødt baby. Hender jeg går tur når det regner, men da helst om det ikke blåser, jeg skal jo kose meg på trilletur og.. :P

Anonym poster: ede858bbbf513ed5cc48c8c331dba046

Skrevet

Ja, triller ur i regnvær, bare deilig og ta på seg ful regntøy og gå tur :-)

Men triller ikke tur hvis det blåser og regner sidelengs :-)

Anonym poster: 6658ee9483935edeb40879b3f64c7a06

Skrevet

Hvis det bare regner så triller jeg tur, men er det kraftig vind så holder jeg meg hjemme :)

Skrevet

Været ser værre ut når man er inne, enn når man er ute i det!

Selvsagt er vi ute i all slags vær (men jeg bor ikke et sted hvor det er storm noen gang - da hadde jeg nok drøyd den...)

Anonym poster: 194df081c8f8bbcd9f2c3ceb0482cc5b

Skrevet

Jeg elsker å gå tur i regnet jeg. Og så er det så ekstra digg å komme hjem igjen etterpå :D

Skrevet

Ja, triller uansett vær. Ser ikke på det som en nødvendighet, men det er så utrolig deilig å komme seg ut! Og hvis man har gode klær er det bare ekstra friskt i regnvær ;)

Skrevet

Nei, jeg triller bare hvis det er ok vær og jeg har lyst. Barnet sover like godt om jeg bare setter henne utenfor døra også, så da velger jeg heller å gjøre noe annet noen ganger.

Skrevet

Triller ikke tur uansett vær, nei. Regner det mye eller er fortau ikke brøytet går jeg ikke. Hver sin smak.

Skrevet

Nei. Jeg er mega lat på trillinga. Drasse med vogn, er ikke meg;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...