Gå til innhold

Gutten min har Muckboots, men i barnehagen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

fikk jeg i går beskjed om å kjøpe han ordentlige støvler? Hæ? Muckboots er de som skal være best og det er derfor vi har kjøpt de til han.

Hva i all verden er ordentlige støvler da? Slike med bilde av Elias på Obs til en 50 lapp? Hvordan skal de være bedre?

Spurte ikke hva hun mente for visste ikke hva jeg skulle si egentlig.

Anonym poster: f6140c38b04a7b12deb1e10549b2870d

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Spør hva som er feil med de da. Det er jo opp til deg å avgjøre hva han skal ha på beina så lenge det holder han varm/tørr/Kald nok/whatever

Skrevet

Muckboots er vel bedre enn støvler sånn sett, mye bedre på foten enn vanlige støvler,

Anonym poster: 9c52e9dc36a9e28062bfc37230b01c59

Skrevet

De med gummi bare rundt foten er ikke så bra, men de som har gummi nesten hele skaftet er jo knallgode, og mye bedre på foten enn gummistøvler.

Skrevet

De med gummi bare rundt foten er ikke så bra, men de som har gummi nesten hele skaftet er jo knallgode, og mye bedre på foten enn gummistøvler.

Hans har gummi til midt på leggen. Altså nesten helt opp.

Skrevet

Ped.lederen i vår barnehage bruker "voksenvarianten" av disse som støvler heler året!

Anonym poster: 831689b55da7c10c57d48e52847fa54a

Skrevet

Tror jeg må spørre hva de mente. Kan ikke tro at jeg skal måtte dra ut å kjøpe dårlige støvler til han :/

Skrevet

Er ein del av muckboots som lekker som ei sil , dersom gummien ikkje går langt nok opp og han går i pytter så lekker det inn vatn , mine gutter har aldri kunnet bruke disse uten å bli våte på beina , for dei klarte aldri å lere seg at støvlene berre var vantette til litt oppå leggen .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...