Gå til innhold

Liten brun blødning ikm. Men ikke noe mer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde ikm i går. Skulle egentlig ta en test, men da jeg hadde våkner på natta å gått på do tenkte jeg å vente til i dag.

Men så fikk jeg en liten brun blødninger i går, å tenkte at det var mensen som kom. Men det stoppet, å det har ikke skjedd noe mer.

Jeg pleier å ha ømme pupper og mye menssmerter i en uke før mensen. Denne gangen har jeg ingen tegn på at mensen er på vei.

Noen som har hatt en liten blødning, men allikevel vært gravide? Det var bare litt brunt, tidlig i går.

Får ta en test i morgen om ikke mensen kommer i dag. Men rart at jeg ikke har tegn til noe. Vet når EL var. Men jeg har vel blitt tussetet av å være prøver :-P

Anonym poster: 3265149a4ea5ee9cfa942d7098aa080d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hos meg kom det friskt blod på papiret hver gang jeg var på do i 2-3 dager. Syns det var en rar mensen, men ung og uerfaren som jeg var tenkte jeg ikke mer på det. Noen uker senere begynte jeg å kaste opp, var trøtt, svimmel osv. Dro til legen og fikk positiv test. Ul viste at jeg var 6-7 uker på vei.

Noen år senere begynte jeg å blø igjen rundt ikm. Denne gangen varte småblødningen i 1 dag. Testet positivt noen dager senere.

Lykke til med testingen:)

Anonym poster: 4d165a0388051655bfb28ff9f9d7a352

Skrevet

Jeg hadde en slik blødning da jeg var gravid med den første. Heter festeblødning og kommer av at egget graver seg ned i livmoren. :-) så er godt mulig du er gravid, bare avvent og se litt.

Kan også være at du har så lyst til å bli gravid at syklusen klurer det til.

Men om du fortsatt ikke har fått mensen om en uke så hadde jeg villet tatt en test. :-)

Lykke til!

Skrevet

Takk for det, å tusen takk for svarene! Det er sikkert bare tegn på mensen, så har ikke så høye forhåpninger lenger.. :-)

Anonym poster: 3265149a4ea5ee9cfa942d7098aa080d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...