Gjest sug lut Skrevet 19. april 2013 #1 Skrevet 19. april 2013 Hvilket nick liker du best? Jeg liker sug lut, som virker så utrolig intelligent, kunnskapsrik, vakker og dyktig til alt, i det hele tatt et fantastisk menneske. Sug lut, du er min helt, min ledestjerne og generelt en pryd for menneskeheten!
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 19. april 2013 #2 Skrevet 19. april 2013 Åh, ble så skuffet over at jeg ikke ble nevnt i denne tråden! Dumme dere som lager tråder for å glorifisere hverandre! Klanen her er jo bare ufin Lite hyggelig helg til dere!!!
Gjest amandine Skrevet 19. april 2013 #3 Skrevet 19. april 2013 Meg meg meg meg jeg er best! Jaffal snillest og smartest og morsomst og best en gang til. Og litt dere andre finingene også.
Snøkrystaller Skrevet 19. april 2013 #5 Skrevet 19. april 2013 Ha ha, Liker deg best selv akkuret nå. Har virkelig en god gammaldags drittdag... Men takk for en artig tråd:-)
MammantilNurket Skrevet 19. april 2013 #6 Skrevet 19. april 2013 MammantilNurket er den kuleste damen i Suburbia (les:bygda) - det gjør ingenting at hun er en selvopptatt besserwisser og slenger "-is" på slutten av alle ord Nurkis - we luv u <3
Snøkrystaller Skrevet 19. april 2013 #7 Skrevet 19. april 2013 MammantilNurket er den kuleste damen i Suburbia (les:bygda) - det gjør ingenting at hun er en selvopptatt besserwisser og slenger "-is" på slutten av alle ord Nurkis - we luv u <3 Hvor faen er det du har flyttet egentlig? :-)
MammantilNurket Skrevet 19. april 2013 #8 Skrevet 19. april 2013 MammantilNurket er den kuleste damen i Suburbia (les:bygda) - det gjør ingenting at hun er en selvopptatt besserwisser og slenger "-is" på slutten av alle ord Nurkis - we luv u <3 Hvor faen er det du har flyttet egentlig? :-) Det er bare en halv time fra Oslo, men det føles akk så langt Kan vel si at det er en flik av Suburbia omringet av gårder og jorder
Gjest Nerdens'mus Skrevet 19. april 2013 #9 Skrevet 19. april 2013 Syns egentlig nerdensmus er undervurdert. Knakende flott dame med sporadisk tilstedeværelse. Svært aktiv på studiedager og bachelor skrivedager
seigdamererbest Skrevet 19. april 2013 #10 Skrevet 19. april 2013 Nicket mitt sier jo alt....seigdamerer best!!!!!!
LillaGorilla♥♥ Skrevet 19. april 2013 #11 Skrevet 19. april 2013 Burde vel svart LillaGorilla her, men hun er visstnok litt bisk av seg, så da utgår det. Men jeg liker lilla da.
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 19. april 2013 #13 Skrevet 19. april 2013 Lykke Fryd er helt klart den beste dama fra bygda. Bygda rocker!
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 19. april 2013 #14 Skrevet 19. april 2013 Herregud for noe skrytepaver dere er, får dere ikke nok oppmerksomhet hjemme eller?? Men, over til spørsmålet: Det er helt klart mammaen til Will og Ailo!
frk Nilsen Skrevet 19. april 2013 #15 Skrevet 19. april 2013 Rart at ingen har nevt frk Nilsen enda, hun er jo den kuleste dama ever!
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 19. april 2013 #16 Skrevet 19. april 2013 Ah, man sparer alltid det beste til slutt: Lets give it up for....*drumroll* Gulltoppa! Fenomenalt menneske. Retningssans som en blind geit, hukommelse som ligner roadkill, og fullstendig amøbe som husmor. Men like fullt, så fantastisk fenomenal!
Gjest Kira bjeffer Skrevet 19. april 2013 #17 Skrevet 19. april 2013 Ah, man sparer alltid det beste til slutt: Lets give it up for....*drumroll* Gulltoppa! Fenomenalt menneske. Retningssans som en blind geit, hukommelse som ligner roadkill, og fullstendig amøbe som husmor. Men like fullt, så fantastisk fenomenal! Deg er det lenge siden jeg har sett
lilja70 Skrevet 19. april 2013 #18 Skrevet 19. april 2013 Sikkert sug lut jeg åsså. Værtfall ikke hun dær lilja. LIten L å greier, som vincent eller emily. are you nobody too, lixm. Tror hun ær noe. Fan ass.
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 19. april 2013 #19 Skrevet 19. april 2013 Ah, man sparer alltid det beste til slutt: Lets give it up for....*drumroll* Gulltoppa! Fenomenalt menneske. Retningssans som en blind geit, hukommelse som ligner roadkill, og fullstendig amøbe som husmor. Men like fullt, så fantastisk fenomenal! Deg er det lenge siden jeg har sett Ja, jeg var fast inventar her en stund, men så ble plutselig livet for hektisk til at jeg kunne være her så mye Så nå tenkte jeg å ta turen tilbake, bli fast inventar igjen og oppriktig dedikere mitt liv til utro mannfolk, kjipe svigermødre, rasist-spørsmål og biffgardiner. Livet utenfor viste seg å være kjedelig i sammenligning.
Gjest Kira bjeffer Skrevet 19. april 2013 #20 Skrevet 19. april 2013 Ah, man sparer alltid det beste til slutt: Lets give it up for....*drumroll* Gulltoppa! Fenomenalt menneske. Retningssans som en blind geit, hukommelse som ligner roadkill, og fullstendig amøbe som husmor. Men like fullt, så fantastisk fenomenal! Deg er det lenge siden jeg har sett Ja, jeg var fast inventar her en stund, men så ble plutselig livet for hektisk til at jeg kunne være her så mye Så nå tenkte jeg å ta turen tilbake, bli fast inventar igjen og oppriktig dedikere mitt liv til utro mannfolk, kjipe svigermødre, rasist-spørsmål og biffgardiner. Livet utenfor viste seg å være kjedelig i sammenligning. Hva er vel livet uten dib Fant selv ut at det ble mindre tid til skravling (krangling?) her etter at jeg var ferdig med permisjonen. Men herlig med litt hjernedød avslapning på disse sidene i ny og ne.
Gjest sug lut Skrevet 19. april 2013 #21 Skrevet 19. april 2013 Sikkert sug lut jeg åsså. Værtfall ikke hun dær lilja. LIten L å greier, som vincent eller emily. are you nobody too, lixm. Tror hun ær noe. Fan ass. hu lilja er med i samma klanen åsså. dem som trur dem er bedre enn andre og alltid støtter hverandre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå