Gå til innhold

orker ikke mer nå..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ligger under dyna å gråter... Igjen... Var hos psykolog idag men hjelper ikke. Nå er det 2 uker til neste time...og jeg kunne trengt en akkuratt nå.....

Anonym poster: 95239cf12fed2612f5c09d2bbfa9630e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er galt?

Anonym poster: 05d1baad4e947d3df7db58734998e06f

Skrevet

Har du en mann/samboer du kan snakke med?

Forelder, søsken eller venn?

Jeg råder deg til å snakke med noen du stoler på. Det er den eneste som hjelper meg når jeg får slike episoder.

Høres også kansje ut som du kansje skulle byttet psykolog. Jeg mener hvis du har vært der i dag, å nå er alt bare svart.

Hvavtenker du på? Kan du lufte litt her hva som er så leit?

Anonym poster: 64985224a9d0f6806750755df239eb04

Skrevet

Alt er så vanskelig... Ingenting er lyst og gleden er ikke der...

Skrevet

du kan grave deg ned i sorgen, eller ta tak og gjøre et eller annet som kan gjøre noe i livet ditt bedre.

hormoner kan få alt til å se svart ut, det samme kan kjærlighetssorg, ensomhet, rusproblemer etc etc... men den eneste som virkelig kan gjøre noe for å forandre livet ditt er du!

Anonym poster: ddbb7622470302f2947dd0475b79670c

Skrevet

Jeh vet, og har prøvd siden sommer...

Skrevet

Siden du sier at du ikke orker mer... så lurer jeg på om du tenker at du ikke orker mer av livet?

Isåfall vil jeg at du gjør deg selv og eventuelt dine barn en tjeneste; Ring legevakten å fortell at du vurderer å ta livet av deg, og at du trenger noen til å passe på deg fordi du er redd for hva du kan finne ut. Da får du snakke med en psykiater, og kanskje legger de deg inn. Kanskje det er det du trenger?

^Litt mer intensiv behandling enn en time hver andre uke?

Ikke gjør noe dumt. Det er til syvende og sist ditt valg, det vet jeg, men det er til syvende og sist kun du som kan hjelpe deg selv også.

Vær så snill å hjelp deg selv nå.

Lykke til!

Skrevet

Jeg vil bare sende deg en god klem!!

Jeg har lært at man kan klare det utroligste når man føler livet jobber i mot en! Du er sterk, så stå på!

Skrevet

hvis du allerede har psykolog, så kan du ringe døgnvakta. da får du snakke med noen som kan hjelpe deg.

Anonym poster: a00c70a995e9c2ed3b7bdef867ac6f03

Skrevet

Er litt bedre idag etter litt søvn, men enda føler jeg at det er bortkastet å være her. Takk for svar, og klemmer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...