Anonym bruker Skrevet 18. april 2013 #1 Skrevet 18. april 2013 Og klarer man virkelig å være venner med folk som blir fly forbanna i flere uker grunnet bagateller i andres øyne og lar vær å snakke til deg? Har ( Hadde) en sånn venninne. Drittlei av å måtte være den som kryper til korset og ber om unnskyldning for filleting når det er hun som oppfører seg idiotisk.. Vært venner i omtrent ti år, men nå tror jeg egentlig jeg har lyst å kutte henne ut, fordi jeg blir så sliten av henne. Jeg forstår simpelheten ikke at folk kan være forbanna i opptil 7-8 uker og bruke energien sin på å være sint.. Anonym poster: 80a01dbc7dbb10ef0afffb3d1e7c8dc2
Anonym bruker Skrevet 18. april 2013 #2 Skrevet 18. april 2013 Og klarer man virkelig å være venner med folk som blir fly forbanna i flere uker grunnet bagateller i andres øyne og lar vær å snakke til deg? Har ( Hadde) en sånn venninne. Drittlei av å måtte være den som kryper til korset og ber om unnskyldning for filleting når det er hun som oppfører seg idiotisk.. Vært venner i omtrent ti år, men nå tror jeg egentlig jeg har lyst å kutte henne ut, fordi jeg blir så sliten av henne. Jeg forstår simpelheten ikke at folk kan være forbanna i opptil 7-8 uker og bruke energien sin på å være sint.. Anonym poster: 80a01dbc7dbb10ef0afffb3d1e7c8dc2 Kommer jo veldig an på hva personen er sur/sint for. Ut i fra det lille du skriver så kan jeg bare råde deg til å enten la henne være sint, eller ta kontakt å ordne opp i det. Anonym poster: 66cb3ae298f69ee2fc87603ade95da91
Anonym bruker Skrevet 18. april 2013 #3 Skrevet 18. april 2013 Jeg sier unnskyld og kryper til korset når jeg føler for det, ellers ignorer jeg henne til hun tar kontakt igjen. Altså, ikke ignorerer på gata hvis vi løper inn i hverandre, men ringer ikke eller avtaler ting sammen. Venter til hun har roet seg og glemt det hele. Anonym poster: b350676293f0eae704d40f37c8112c0f
Anonym bruker Skrevet 18. april 2013 #4 Skrevet 18. april 2013 Og klarer man virkelig å være venner med folk som blir fly forbanna i flere uker grunnet bagateller i andres øyne og lar vær å snakke til deg? Har ( Hadde) en sånn venninne. Drittlei av å måtte være den som kryper til korset og ber om unnskyldning for filleting når det er hun som oppfører seg idiotisk.. Vært venner i omtrent ti år, men nå tror jeg egentlig jeg har lyst å kutte henne ut, fordi jeg blir så sliten av henne. Jeg forstår simpelheten ikke at folk kan være forbanna i opptil 7-8 uker og bruke energien sin på å være sint.. Anonym poster: 80a01dbc7dbb10ef0afffb3d1e7c8dc2 Det kommer helt hva som har skjedd ja... Anonym poster: 9e4201ce138a6472b826f2af53e2132d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå