Gjest Anonym sommerbris Skrevet 18. april 2013 #1 Skrevet 18. april 2013 Har fått mensen tilbake etter fødsel og synes mage og rygg smertene er mye verre,stemmer dette for dere også?
Young&coolmama;) Skrevet 18. april 2013 #2 Skrevet 18. april 2013 Jepp, tok ks jeg da og den forferdelige mensen som har plaget meg siden jeg var 11 er tilbake-nå enda jæveligere! En bebbis til, så tenker jeg å drastisk nok fjerne hele livmordritten:(!!!!
Bumblebeee Skrevet 19. april 2013 #3 Skrevet 19. april 2013 Å ja, husker de første menstruasjonene etter første fødsel. Det var grusomt, nesten så jeg trodde det var en sa på gang. Turde ikke forlate huset uten paracet og ibux i veska. Kan ikke huske at det var slik med andremann da.
Gjest Anonym sommerbris Skrevet 20. april 2013 #4 Skrevet 20. april 2013 Takk for svar:). Kjekt og vite:)
♥Nemi♥ Skrevet 21. april 2013 #5 Skrevet 21. april 2013 Hadde kjempesmerter fra jeg var elleve, til jeg ble gravid. Og de to første gangene etterpå var også helt grusome! Men ble bedre med prevansjon.
Gjest Anonym sommerbris Skrevet 21. april 2013 #6 Skrevet 21. april 2013 Takk for svar,men oppleve og blø bare 2 og en halv dag, så vet ikke om det mensen eller hva det var,men tror det var det, er over de 6 ukers tiden nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå