Gå til innhold

Hva syns dere om Hannibal så langt da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Anonym poster: b51199728693ee9dd971fadd6c8fe0f2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skuffa. Sluttet å se på midt inni

Skrevet

Det finnes bare en Hannibal Lecter- i Anthony Hopkins skikkelse.

Alle andre er og blir dårlige kopier.

Skrevet

Dog vil jeg si at Will Graham fremstår som mer interessant, og serien i seg selv kan bli spennende å følge.

Men da må jeg bare legge fra meg forestillingen om Dr. Lecter først, og "overse" ham litt.

Skrevet

litt usikker, men skal gi det en sjanse :)

Skrevet

Sett ep 1 og 2, og liker foreløpig. Kommer def til å se flere!

Skrevet

Hehe ... jeg vurderte å se, men snakket med min eks-mann (!) på telefon tidligere i kveld. Han mente at det IKKE var noe for gravid&überfølsom dame og nedla veto. Han har sett første episode og syntes serien var utrivelig ;) Får spare den til etter at Nurket er født.

Var den skummel, damer?

Skrevet

Hehe ... jeg vurderte å se, men snakket med min eks-mann (!) på telefon tidligere i kveld. Han mente at det IKKE var noe for gravid&überfølsom dame og nedla veto. Han har sett første episode og syntes serien var utrivelig ;) Får spare den til etter at Nurket er født.

Var den skummel, damer?

Njaei, ikke i forhold til originalen. Men spesielt hyggelig var den vel heller ikke. ;)

Skrevet

Var ikke noe kose-serie nei :-P men ikke verre enn at du hadde tålt den (med mindre du er ûberfølsom)

Skrevet

Var ikke noe kose-serie nei :-P men ikke verre enn at du hadde tålt den (med mindre du er ûberfølsom)

Jeg har faktisk litt tiltro til eks-mannen min her. Han kjenner meg rimelig godt. Blir jo skrekkslagen av å lese Aftenposten for tiden.
Skrevet

ooo nei glemte å se den når går reprise???

Anonym poster: 91a017826494fa13ccaf478ace2d411f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...