Gå til innhold

tre barn eller ikke tre barn?


<3 Prinsesse <3 og <3 prins <3

Anbefalte innlegg

Er så i tvil, eller vi er i tvil. Har 2 på 5 og 2, 5:) dere med tre barn, er det stor overgang fra 2 til 3?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg venter nå nummer tre i juni, har jente på 5 år og gutt på 3 år. Gleder meg masse!! :)

 

De sier at tre er "det nye to" nå for tiden, veldig mange får tre! :)

 

Tror ikke overgangen er så ille jeg, det er jo selvsagt en unge til, men livsstilen er jo den samme. Størst overgang er vel når man begynner å få barn! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har to, venter nr 3, regner heller ikke med den største overgangen;) Merket heller ikke nr 2 i så stor grad, det var nok det å få nr 1 som var den største endringen:) Lykke til!:) Hører flere med barn nr 3 si at nr 3 merkes ikke så godt- da den er fullt "opptatt" med å holde tritt med større søsken:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 4 barn vi, og merket helt klart overgangen fra 2 til 3 best, da merker man at man har flere barn. Når nr 4 kom ble det liksom som å gå fra 1 til 2 barn :) barna våre er 6,4 snart 2 og 3 mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overgangen i seg selv syns jeg ikke var noe stor i det hele tatt. En til med på lasset liksom ;) Men det jeg merker er at det alltid er en som må vente, før hadde vi et fang til hver.

 

Når det er sagt så var det helt riktig å få nr tre for oss. Nå er familien sånn den skal være! Og vi koser oss såååååå fælt :D

Endret av Wollafruen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

venter nr 4 her! barn nr 3 var absolutt ikke usynlig!hehe..men var kjempemorro da! overgangen fra en til 2 var stor den også, men følte en hadde erfart mer hva det gikk i da nr 3 kom. Ser hvor stor glede de har av hverandre, så her vil vi ha en til før vi kaster inn håndkle. Men skal ikke male det for rosenrødt. Å ha 3 barn har sine utfordringer. er ikke alle dager de kommer overens og ikke bare bare når de blir syk heller. Men ville aldri vært foruten nr3 og heller ikke nr 4 nå på vei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Venter nr 4 jeg også, og det er bare en til på lasset :P Merket ikke noe forskjell på å gå fra 2 til 3 her, var større å gå fra 1 til 2.. Nå har man kommet inn i rutiner og dagsrytmer så jeg tror ikke det vil merkes så mye å få nr 4 heller :)

Vi har 2 gutter på 6 og 4 og en jente på 2, de krangler innimellom mye, men har også utrolig stor glede av hverandre og vi bruker litt tid på kommunikasjon og at man skal fortså hverandre, spesiellt fordi vi har en som blir fort sint og som kan være vanskelig å roe ned av og til. Men det går veldig bra med 3 barn og jeg føler at vi blir mer og mer harmoniske for hver uke og jeg vet at de vil ha veldig stor glede av hverandre resten av livet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Største utfordringen jeg merker er når de største blir større.. En ting å ha tre småbarn, men når jeg må ha minstemann med for å stå å se på trening i 2 timer etc. da kjenner jeg at vi har tre...Merker det mer og mer egentlig. De største har andre ting de vil gjøre på fritiden og det er ikke alltid like gøy å være med å hente og bringe sent på kvelden (pappaen i huset er pendler)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...