Anonym bruker Skrevet 18. april 2013 #1 Skrevet 18. april 2013 Har 3 barn, lyst på en til, mannen synes det er nok med 3, ikke har vi råd eller plass til en til... Men har SÅ lyst på en liten tass til.... Men igjen så er jeg enig med han... For nå... Plass til en til har vi, når jeg tenker meg om, men råd, tja, kanskje Klart oss så langt... Trodde vi var ferdig med 3. mann, pga kolikk, men kjenner meg ikke ferdig... Er lykkelig over de 3 miraklene vi har fått, og vet at mange sliter og får litt dårlig samvittighet pga det, Men likevel lysten er der... :/ Måtte bare syte litt Anonym poster: 3ac594637df229dcccec7dd20981a6ee
Anonym bruker Skrevet 18. april 2013 #2 Skrevet 18. april 2013 Og ja, jeg er egoistisk Anonym poster: 3ac594637df229dcccec7dd20981a6ee
Anonym bruker Skrevet 18. april 2013 #3 Skrevet 18. april 2013 Har dere ikke plass og råd til nr 4, bør dere jo la være. Anonym poster: bead70faf1f77a89714eff22ec094e76
Anonym bruker Skrevet 18. april 2013 #4 Skrevet 18. april 2013 Babyer er søte, men husk at det blir fire tenåringsmunner å mette etterhvert. Her går det ett brød hver dag og jeg har bare to barn (tenåringsgutter som trener en del). Husk at barna ønsker seg iphone til 8-årsdagen, Canada Goose-jakke til 13-årsdagen, skal sponses med tannreguleringer, konfirmasjoner, mopeder og førerkort. Som skal på fotballcup i Sverige, som skal følges opp med alt fra lekser (min ene har dysleksi og vi har brukt mye tid på å få ham til å ha tro på seg selv) til kjærlighetssorg og grensesetting når de begynner å feste. Som muligens vil sette stor pris på hjelp med kausjonistlån og pass av egne barn når den tida kommer osv. Syns mannen din høres fornuftig ut. Anonym poster: 5ebd8b2cac59bfe5f3000cc3235d1dde
Anonym bruker Skrevet 18. april 2013 #5 Skrevet 18. april 2013 Babyer er søte, men husk at det blir fire tenåringsmunner å mette etterhvert. Her går det ett brød hver dag og jeg har bare to barn (tenåringsgutter som trener en del). Husk at barna ønsker seg iphone til 8-årsdagen, Canada Goose-jakke til 13-årsdagen, skal sponses med tannreguleringer, konfirmasjoner, mopeder og førerkort. Som skal på fotballcup i Sverige, som skal følges opp med alt fra lekser (min ene har dysleksi og vi har brukt mye tid på å få ham til å ha tro på seg selv) til kjærlighetssorg og grensesetting når de begynner å feste. Som muligens vil sette stor pris på hjelp med kausjonistlån og pass av egne barn når den tida kommer osv. Syns mannen din høres fornuftig ut. Anonym poster: 5ebd8b2cac59bfe5f3000cc3235d1dde Nå er det ingen lov som pålegger deg å kjøpe IPhone, Canada Goose-jakker, moped og førerkort til unga dine da. Jeg jobbet og betalte for egne klær, mobiler, sertifikat og kjøretøy fra jeg var 16 (18) år. Gikk helt fint gitt. Og ikke i helvete om unga mine kommer til å få alt det der, selv om vi sikkert har råd til det. De skal lære seg å klare seg økonomisk selv en dag, og det lærer de ikke ved å få unødig dyre ting av foreldrene. Anonym poster: afdd2e8cbd6b0496f22d2e957e87b320
Anonym bruker Skrevet 18. april 2013 #6 Skrevet 18. april 2013 Her går det 1 brød pr 2.dag. Så det har vi råd til et brød om dagen... (om ikke mer) Lager mye mat til middag, så er ikke noe tap der heller... Klær, så får de det vi har råd til og arver endel. Sånn egentlig har vi plass til en til, må bare bytte på to rom Eneste er at vi ikke får dratt på noe ferie med det første, men ny bil må til da... Og det er rett rundt hjørnet også... Skal de ta førekortet får de jobbe og betale for det selv... (måtte det selv) mobil, de kan fint få gamle, trenger ikke nye tlf... Mange iPhoner på Finn til billig peng, om de absolutt skal ha tlf... Eldste her fikk i fjor og han fylte da 9 år... å kjøpe ting fordi aaaaalle andre har det er ikke på tale... Finnes outleter med billige jakke og andre klær... Eneste som faktisk vil koste er nok bleier og mat... Og det mener jeg at vi har råd til, men samtid så er jeg enig med at de blir jo større... Ja, babyer er søte, er ikke derfor jeg vil ha barn... Jeg vil ha barn fordi jeg er glad i barn, og se de vokse opp. Elske de. Alltid ønsket meg mange barn HI... Anonym poster: 3ac594637df229dcccec7dd20981a6ee
Anonym bruker Skrevet 18. april 2013 #7 Skrevet 18. april 2013 Du har jo mange barn, så det ønsket har du jo fått oppfylt. Du har jo 3 barn, og det er jo i overkant mye når en har dårlig økonomi! Nå har du ganske små barn også. De koster mer etterhvert. Anonym poster: bead70faf1f77a89714eff22ec094e76
Anonym bruker Skrevet 19. april 2013 #8 Skrevet 19. april 2013 Jo da, har jo "mange" og super dårlig råd har vi jo ikke... men nok til at det går rundt og litt til... Men er jo ikke sånn at jeg vil ha NÅ, men kanskje senere... Sitter å tenker mye på dette, som både pos og neg.. Men som jeg sa tidligere, så er jeg enig med samboer at 3 holder, men kommer nok til å savne 4. mann, og plass og økonomi har jo innvirkning... Føler som sagt ikke ferdig heller... Pluss at økonomien vår vil nok aldri bli så veldig mye bedre heller... Nei får ta tiden til hjelp så blir det nok bedre etterhvert HI Anonym poster: 3ac594637df229dcccec7dd20981a6ee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå