Gå til innhold

Hva tenker dere om mødre som...

Anbefalte innlegg

Skrevet

barberer guttungen på 4-5 år på sidene, så han kun har en cm med hår igjen oppå hodet? I en 6-7 cm remse, liksom?

Er det vanlig?

Anonym poster: 15c201c7ae89152dba6c1e9fc61d6da6

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

KjempeHarry, men jeg har gjort det selv fordi ungen hadde lyst ;)

Skrevet

Det er mildt sagt harry og utrolig stygt, men hva andre gjør bryr jeg meg ikke så mye om. Ofte gjør folk det fordi barnet vil det selv.

Skrevet

Jeg har nok med mg selv og mitt liv, jeg, hårfrisyren til andres barn er virkelig ikke noe jeg pleier bruke energi på.

Skrevet

Jeg har nok med mg selv og mitt liv, jeg, hårfrisyren til andres barn er virkelig ikke noe jeg pleier bruke energi på.

Takk for et nedlatende svar der oppe fra den høye, moralsk korrekte hesten.

Jeg har også nok med meg og mitt, og pleier ikke å legge ut innlegg som dette. Men jeg reagerte på at mødre har slik hårfrisyre på SMÅgutter på 4 år? Skal små gutter se ut som tenåringsgutter?

Skrevet

Er det noe å bry seg om da? Det er jo moderne og kanskje noe barna ønsker selv??!

Skrevet

Jeg tenker at foreldrene er harry og har klipt barnet slik fordi de selv synes det er kult i sin lille, underutviklete hjerne.

Anonym poster: 2f6b6ed5b8a9fcdeeabfc89bbe1cf473

Skrevet

Hver sin smak, tenker jeg.

Anonym poster: ce38775d6ac27685a37f97746b07fbe3

Skrevet

Takk for et nedlatende svar der oppe fra den høye, moralsk korrekte hesten.

Jeg har også nok med meg og mitt, og pleier ikke å legge ut innlegg som dette. Men jeg reagerte på at mødre har slik hårfrisyre på SMÅgutter på 4 år? Skal små gutter se ut som tenåringsgutter?

Jeg sitter ikke på noen høy hest, ei heller er jeg moralsk perfekt på noen måte. Jeg ser bare ikke problemet med dette. Om jeg synes det er pent eller ikke spiller ingen rolle, det er og blir en bagatell.

Skrevet

At de har litt humor og ikke er så redde for å skille seg ut.

Anonym poster: 39595a7ec89a9d592df61cc3946702ae

Skrevet

Kunne ikke brydd meg mindre. 4-5 åringer har ofte en formening om hva de selv synes er kult og tøft, så vil de ha det, så javel, ser ikke problemet. ei heller bryr jeg meg nevneverdig om hva som er harry eller ikke, folk er forskjellige, og har ulik smak. Har som Gorillaen lenger opp her nok med meg og mitt, og gir blanke i hva andre gjør, synes, mener og tror.

Skrevet

Whatever. Folk liker å prøve seg fram med frisyrer og sånn. Barnet har ikke noe vondt av det.

Anonym poster: b28a7a24f1cdda0183d9c5dcd375af8a

Skrevet

Jeg tenker: Stakkars kvinner som er sammen med så dominerende og manipulerende menn som barberer sønnene sine.

Anonym poster: d752dc7f336fce085e965cbbb22360ae

Skrevet

Hver sin smak, tenker jeg.

Anonym poster: ce38775d6ac27685a37f97746b07fbe3

Beklager at jeg var overdrevet krass her. Jeg synes det er uendelig harry, og ble litt revet med.

Angrer.

Skrevet

Jeg tenker at foreldrene er harry og har klipt barnet slik fordi de selv synes det er kult i sin lille, underutviklete hjerne.

Det var dessuten her jeg skulle legge inn kommentaren min. Det er tydeligvis jeg som har en underutviklet hjerne.

Beklager.

Skrevet

Utrolig hvor mange rare frisyrer jeg har gitt mine.

De finner frisyrer i blader og jeg klipper de etter dem.

Har regler for hårfarging der er det ikke fritt frem.

Ingen farging før 13, og da bare naturlige hårfarger, litt sprøere farger når de er 16+

Har sveiset på hår i forbindelse med karnevaler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...