Anonym bruker Skrevet 18. april 2013 #1 Skrevet 18. april 2013 Dere som har sosial angst og blir medisinert; hva slags menisiner bruker dere? Finnes det Xanax i Norge? Takker for svar! Anonym poster: 40fde8e66b84323a8ebfb94f9281c644
Anonym bruker Skrevet 18. april 2013 #2 Skrevet 18. april 2013 Ingen? I hele verden? Anonym poster: 40fde8e66b84323a8ebfb94f9281c644
Anonym bruker Skrevet 18. april 2013 #3 Skrevet 18. april 2013 Jeg bruker Vival/valium. Bruker det ikke mye da det er ganske vanedannende, men godt å ha i bakhånd og det funker som bare rakkern Anonym poster: 9679d4ecd8da565e73fd967473232ad7
Anonym bruker Skrevet 18. april 2013 #4 Skrevet 18. april 2013 TUSEN takk for svar. Vet du om Xanax finnes i Norge? Anonym poster: 40fde8e66b84323a8ebfb94f9281c644
Anonym bruker Skrevet 18. april 2013 #5 Skrevet 18. april 2013 TUSEN takk for svar. Vet du om Xanax finnes i Norge? Anonym poster: 40fde8e66b84323a8ebfb94f9281c644 xanax finnes i norge under navnet xanor:) Anonym poster: 338c0a590434979217fc6d6f406965ba
Anonym bruker Skrevet 22. april 2013 #6 Skrevet 22. april 2013 Jeg bruker Vival/valium. Bruker det ikke mye da det er ganske vanedannende, men godt å ha i bakhånd og det funker som bare rakkern Anonym poster: 9679d4ecd8da565e73fd967473232ad7 Kan jeg spørre hvor ofte du tar dette? Har selv sosial angst og tar sobril for dette i vanskelige situasjoner, men synes det er nedverdigende hver gang jeg skal spørre om å få resept på dette. Jeg er ikke avhengig av dem, (er veldig obs på faren for å bli avhengig), men synes det er betryggende å ha en i veska i "tilfelle". Anonym poster: f25d06c2e42e919df358e0a38e7e4ce5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå