Gå til innhold

Herregud, jeg har driti meg ut..... Hvordan rette opp i dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått en hemmelig betroelse fra en venninne og kort sagt har jeg klart å fortelle dette videre til en annen venninne. Dårlig gjort ja, men av ov til må man bare få litt input fra andre på hva man kan gjøre for å støtte noen som er i en kjip situasjon (som dette handlet om).

Nå har jeg klart å skrive en sms til hun jeg sladret videre til hvor det kommer frem at jeg har plapra om det - også har jeg klart å sende den til venninna mi som fortalte meg hemmeligheten. Herregud....

Anonym poster: b110d89f28474e5a76438e7beeadb1aa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Karma is a bitch :P Til pass for deg, hun blir vel neppe å betro seg til deg flere ganger i allefall.

Anonym poster: 81cb4bd041ed7c7237695d686b2100ef

Skrevet

Jeg har fått en hemmelig betroelse fra en venninne og kort sagt har jeg klart å fortelle dette videre til en annen venninne. Dårlig gjort ja, men av ov til må man bare få litt input fra andre på hva man kan gjøre for å støtte noen som er i en kjip situasjon (som dette handlet om).

Nå har jeg klart å skrive en sms til hun jeg sladret videre til hvor det kommer frem at jeg har plapra om det - også har jeg klart å sende den til venninna mi som fortalte meg hemmeligheten. Herregud....

Anonym poster: b110d89f28474e5a76438e7beeadb1aa

Gratulerer og god bedring :)

Anonym poster: 3e00b9c1e6c71074ea888de43f2105f4

Skrevet

shit...

Anonym poster: 6dba9e54d4a5ceaa1526b7cb8b7c5e4e

Skrevet

Da ville jeg lagt meg fullstendig langflat overfor hun som betrodde seg til deg.

Ville sagt at du normalt holder tett, men at du denne gangen dessverre snakket med en annen for å få input på hvordan du best du kunne hjelpe henne som har det vanskelig.

Du har tråkket i salaten, for å si det mildt. Jeg ville oppsøkt henne ansikt til ansikt og unnskyldt meg.

Dette er et alvorlig tillitsbrudd, og eneste måten du kan redde litt av det er å legge deg flat og unnskylde.

Anonym poster: 1bcef32611cc3a81d5e9f0b8d6b32bc1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...